
...τόσο απο την πλευρά της προσφοράς όσο και από την πλευρά των διαφημιστικών εσόδων των μεγάλων παραδοσιακών μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, οι μεγάλες κυριακάτικες ή εβδομαδιαίες εφημερίδες ετοίμαζαν και εξέδιδαν μεγάλα αφιερώματα στις διακοπές και στα ταξίδια, απευθυνόμενες φυσικά στο ελληνικό αναγνωστικό κοινό.

Ήταν τόσο το χρήμα που κυκλοφορούσε τότε - μέχρι πριν δύο τρία χρόνια, έτσι, όχι πιο παλιά - που πολλές φορές οι εφημερίδες έβγαζαν ολόκληρα ένθετα ή τα περιοδικά που περιελάμβαναν τα σχετικά αφιερώματα, “ξεχείλιζαν” από τυπογραφικά! Σαν τόμοι ήταν...

Είναι χαρακτηριστικό ότι σχετικά ένθετα και περιοδικά που μέχρι και πέρυσι - επαρχή της κρίσης- είχαν πάνω από 45-50 σελίδες διαφήμισης και περίπου 80- 100, ίσως και παραπάνω, πρόσθετες σελίδες δημοσιογραφικής "ύλης" (ξέρετε ότι ανάλογα με τους διαφημιζόμενους προασρμόζεται και η δημοσιογραφική ύλη, σχετική με αυτούς ή όχι...) φέτος κυκλοφορούν με περίπου το ένα πέμπτο αυτών!
Η διάσταση αυτή, όπως προαναφέραμε, δείχνει ταυτοχρόνως και τα δύο πρόσωπα της κρίσης. Η μεν πλειονότητα των Ελλήνων συμπεριφέρεται καταναλωτικά εντελώς διαφορετιά φέτος, με δραστικές περικοπές ως προς τις διακοπές και τα ταξίδια. Η δε πλευρά των τουριστικών επιχειρήσεων που ανέκαθεν επιχειρούσαν να δελεάσουν Έλληνες, λόγω της δυσχερούς οικονομικής θέσης στην οποία βρίσκονται, αδυνατούν ή αποφεύγουν να δαπανήσουν στη διαφήμιση.
Μία απλή, πλην αφοπλιστικά θλιβερή διαπίστωση...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου