Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Περιφέρεια Αττικής- Τουριστική Προβολή: Είναι πολλά τα λεφτά, παιδιά...


- Πάνω από 1 εκατ. ευρώ για σχεδιασμό και κατασκευή portal
- Πάνω από 463.000 ευρώ για social media
- Πάνω από 133.00 ευρώ για... logo

Είναι ένα από θέματα που απασχολούν έντονα τους τουριστικούς και επαγγελματικούς φορείς της Αθήνας αλλά και πολλούς άλλους, το σχέδιο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής. Το οποίο, ύστερα από τον επεισοδιακό διαγωνισμό έχει ανατεθεί στην McCann Erickson. Και τώρα που βγαίνουν στη δημοσιότητα...

...οι δράσεις και τα ποσά με τα οποία κοστολογούνται, αρχίζει και γίνεται “χαμός” και μάλιστα μεγάλος!
Αρχής γενομένης από το θέμα που δημοσιεύει σήμερα το aftodioikisi.gr, το οποίο φαίνεται ότι εξασφάλισε όλο το ογκώδες σχέδιο. 
Το Master Plan, είναι προγραμματισμένο να τεθεί προς έγκριση στο Περιφερειακό Συμβούλιο αύριο και απομένει να διαπιστωθεί αν θα υπάρξουν αντιδράσεις και σε τι έκταση.
Διαβάζωντας, πάντως, αυτά που αποκαλύπτει το ρεπορτάζ του aftodioikisi, φαίνεται ότι βρισκόμαστε ενώπιον άλλης μίας περίπτωσης υπερκοστολογήσεων, τιμών και κόστους εκτός πραγματικότητας της αγοράς και μάλιστα σε μία εποχή που αφενός μεν δεν υπάρχουν τέτοια ποσά, αφετέρου δε, η κατάσταση του τουρισμού στην Αθήνα και την Αττική είναι πολύ σοβαρή για να τη διαχειρίζονται κάποιοι με τέτοιο... “αέρα”.
Να θυμίσουμε μάλιστα ότι και η προηγούμενη διαχείριση του προγράμματος προβολής της Περιφέρειας, προ ετών, από άλλη εταιρεία είχε προκαλέσει πολλές αντιδράσεις και αρνητικά σχόλια, αφήνοντας "σκιές" και καταγγελίες. Και το κυριότερο, δεν άφησε κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα για τον τουριστικό προιόν της περιοχής.
Ανάγνωσμα για... γερά νεύρα, εδώ .

1 σχόλιο:

  1. Για ακόμη μια πολλοστή φορά γίνεται πράξη η άκρως ανήθικη και αντιεπαγγελματική πρακτική ανάθεσης έργων σε διαφημιστικές εταιρείες, οι οποίες με την μέχρι τώρα εμπειρία δεν κατέχουν την απαραίτητη εξειδικευμένη τεχνογνωσία τουριστικού και επικοινωνιακού μάρκετινγκ, που απαιτούνται για την εκπόνιση ολοκληρωμένων στρατηγικών σχεδίων τουριστικής προβολής. Θα πρέπει να ντρέπεται ο κάθε ένας που έβαλε την υπογραφή σε έναν τέτοιον προκλητικό προϋπολογισμό. Δεν είναι τυχαίο ότι η δυσπιστία και αναξιοπιστία αυξάνεται....Με ποιά κονδύλια και από ποιά ευρωπαϊκά πακέτα εγκρίνονται και χρηματοδοτούνται τέοια έργα;
    Επειδή τυγχαίνει να γνωρίζουμε πολύ καλά το αντικείμενο, μιας και υλοποιούμε τέτοιου είδους έργα στην Γερμανία, θα θέλαμε ευγενικά να συστήσουμε στον αξιότιμο κ. Περιφερειάρχη, και στην McCann να αναλογιστούν τις αρνητικές επιπτώσεις του όλου πακέτου, μιας και εκ´ των πραγμάτων είναι όχι μόνο λάθος δομημένο έχοντας αγνοήσει μοντέρνα κριτήρια τουριστικού και επικοινωνιακού μάρκετινγκ που εφαρμόζονται σε προηγμένες αγορές, αλλά και είναι αναμφίβολα ένα χαστούκι στην επιχειρηματική αγορά της τουριστικής και ξενοδοχειακής οικονομίας στην Αττική. Τέτοιες πρακτικές θα έπρεπε να καταγγέλονται άμεσα και να μην επιτρέπονται ούτε και να εφαρμόοζονται.

    Το ολοκληρωμένο σχέδιο εκτιμούμε ότι έτσι όπως είναι διαμορφωμένο, θα αποτύχει.
    Με εκτίμηση από την Γερμανία
    Ανδρέας Στεφανής

    Διευθύνων Σύμβουλος
    Stefanis Marketing Consulting GmbH
    http://www.stefanis-consulting.eu

    ΑπάντησηΔιαγραφή