Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Η κατάσταση του Ελληνικού Τουρισμού και οι... κόπανοι!

- Έρευνα ADAC: Τέσσερα στα δέκα χειρότερα rent a motorbike του Ευρωπαϊκού Νότου, στην Ελλάδα!

Να το πούμε άλλη μία φορά και με άλλη αφορμή: Δεν γίνεται, φίλτατοι, από τη μία πλευρά, κάποιοι πολλοί να σκίζονται να κρατήσουν την Ελλάδα ζωντανή στις μεγάλες αγορές, να πασχίζουν να προσελκύουν επισκέπτες, να κάνουν κωλοτούμπες να έρθει κόσμος φέτος και από την άλλη…


…οι ποικίλοι και διάφοροι τυχάρπαστοι, ανεύθυνοι και χαβαλετζήδες να πυροβολούν καταμέτωπα κάθε τέτοια προσπάθεια. Από όποιον κλάδο και αν προέρχονται, ξενοδόχοι, πράκτορες, καταλυματίες, λοιποί «τουριστικοί επιχειρηματίες».
Εντάξει; Μας βλέπουν, παιδιά και ό,τι στραβό κάνει ένας ανεύθυνος, επιτήδειος ή απλώς, κόπανος, το εισπράττει ολόκληρος ο προορισμός και ολόκληρη η χώρα!
Ας το πάρουμε χαμπάρι επιτέλους!!!
Και όταν λέμε «μας βλέπουν», εννοούμε ακριβώς ότι… μας βλέπουν. Όπως ο έλεγχος που διενήργησαν ειδικοί της ADAC - η πανίσχυρη Λέσχη Αυτοκινητιστών της Γερμανίας - σε 62 καταστήματα του είδους σε επιλεγμένους τουριστικούς προορισμούς της Νότιας Ευρώπης, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Ελλάδα και Κύπρο.
Τα αποτελέσματα έγιναν ρεπορτάζ με τον τίτλο «Ενοικίαση μοτοσικλετών στις διακοπές: Παλιοσίδερα πάνω σε δύο ρόδες» δημοσιεύεται στο τελευταίο τεύχος του μηνιαίου περιοδικού της Λέσχης, Μotorwelt. Ένα από τα μεγαλύτερα σε κυκλοφορία περιοδικά στη Γερμανία με κυκλοφορία 13.903.271 αντίτυπα.
Να το επαναλάβουμε; Σχεδόν 14 εκατ. «κομμάτια» πουλάει!
Η έρευνα είναι καταπέλτης για γραφεία ενοικιάσεως μοτοσικλετών στην Ελλάδα, αφού ένα στα δύο καταστήματα αξιολογήθηκαν ως «ανεπαρκή» ή «άκρως ανεπαρκή», λαμβάνοντας το βαθμό 5 (σε κλίμακα 1 έως 6, με άριστα το 1)!
Σύμφωνα με την έρευνα, τα προβλήματα δεν αφορούν μόνο ελλείψεις τεχνικής φύσης, αλλά γενικά τη διαδικασία ενοικίασης, που μερικές φορές χαρακτηρίζεται χαοτική: η διατύπωση των όρων ασφαλιστικής κάλυψης ήταν συχνά ασαφής, τα μισθωτήρια συμβόλαια μόνο στην γλώσσα της χώρας, οι εγγυήσεις δεν επιστρέφονταν, καθώς και ότι δεν ήταν πάντα διαθέσιμα τα κατάλληλα κράνη.
Στους πίνακες που πλαισιώνουν το ρεπορτάζ αναφέρονται τα 10 καλύτερα και τα 10 χειρότερα γραφεία ενοικιάσεως μοτοσικλετών που ανέδειξε η έρευνα. Στα 10 πρώτα δεν υπάρχει κανένα ελληνικό ενώ στη λίστα με τα 10 χειρότερα, τα 4 είναι ελληνικά, με τελευταίο, σχετικό κατάστημα στη Μύκονο, του οποίου οι μοτοσικλέτες βρέθηκαν σε τέτοια «απαράδεκτη κατάσταση“, ώστε ακόμα και τα 18 € που κόστιζαν την ημέρα θεωρήθηκαν από τους ελεγκτές πολλά!
Μα, «πόσοι Γερμανοί νοικιάζουν μοτοσικλέτες και μοτοποδήλατα στην Ελλάδα», θα πουν κάποιοι. «Αρκετοί για να γίνει η ζημιά», απαντάμε.
Και στο αμέσως επόμενο ερώτημα, «μύγα σας τσίμπησε», «ναι», απαντάμε, «και μάλιστα… αλογόμυγα»!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου