Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Airfasttickets: Και... fast και on line και ελληνική!

- Αύξηση κρατήσεων από Βόρεια Ευρώπη και αναζήτηση "ευκαιριών"
- Μέση μείωση 25% στην εσωτερική αγορά 

Δεν είναι μόνον εξόχως ενδιαφέρουσα, από πλευράς επιχειρηματικότητας και ανάπτυξης στη διεθνή αγορά, η περίπτωση της της ελληνικών συμφερόντων εταιρείας ηλεκτρονικών τουριστικών κρατήσεων airfasttickets, αλλά αρχίζει πλέον να δίνει και αρκετά ενδιαφέροντα στατιστικά και μάλιστα με καλή εικόνα και των τάσεων τελευταίας στιγμής. Όπως δήλωσε ο…


Ν., Κοκλώνης
…Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Νίκος Κοκλώνης, από τις χώρες της Βορείου Ευρώπης η εταιρεία παρουσίασε αύξηση κρατήσεων κατά 17% μετά τις εκλογές. Μεταξύ άλλων, μάλιστα, επισήμανε ότι η πορεία των κρατήσεων, δείχνει ότι παραδοσιακές αγορές της Ελλάδας όπως π.χ. η Γαλλία αρχίζουν να κινούνται με τάσεις προς κρατήσεις της τελευταίας στιγμής αναζητώντας την καλή ευκαιρία πράγμα που δηλώνει ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάζει όλη την Ευρώπη.
Η εταιρεία μας είχε αύξηση περίπου 20% από την Γαλλία και 17% στην Αυστρία.
Ο κ. Κοκλώνης εκτιμά αν συνεχισθεί μέχρι το τέλος του καλοκαιριού με τον ίδιο ρυθμό η ζήτηση τότε θα έχουμε μία όχι και τόσο κακή τουριστική χρονιά όπως φαινόταν πριν από ενάμιση μήνα.
Στον εσωτερικό τουρισμό, με βάση τα στοιχεία από τις κρατήσεις της airfasttickets.gr καταγράφεται σχετικά μεγάλη μείωση ιδίως σε συγκεκριμένους προορισμούς όπως η Χαλκιδική (-12%), η Μύκονος (-25%), και η Κρήτη (-22%) παρά τις καλές τιμές και την πολύ καλύ ποιότητα.
Η μείωση γενικά στην εσωτερική αγορά εκτιμά ότι φθάνει περίπου σε ποσοστό 40% ενώ οι κρατήσεις της εταιρείας για τον εγχώριο τουρισμό παρουσιάζουν μέση μείωση περίπου 25%. Ο κ. Κοκλώνης τονίζει ότι οι πληρότητες ακόμα και για τον δεκαπενταύγουστο δεν είναι ακόμα σε καλό σημείο.
Δυναμική ανάπτυξη με νέα γραφεία
Ως προς τις δραστηριότητες της εταιρείας ανέφερε ότι στα τρία χρόνια λειτουργίας της έχει εξυπηρετήσει στον χώρο των ηλεκτρονικών τουριστικών πωλήσεων περίπου 15 εκατ. πελάτες. Πέραν των γραφείων στον Πειραιά, το Βερολίνο και το Λονδίνο, ανακοίνωσε την έναρξη νέων γραφείων στη Νέα Υόρκη. Επίσης, προανήγγειλε ότι έως το τέλος του έτους θα λειτουργήσει γραφεία στην Ιταλία, στο Χόνγκ Κόνγκ και στη Πολωνία.
Για το 2013 ανέφερε ότι έχει προγραμματίσει να ανοίξει γραφεία σε έξι χώρες μεταξύ των οποίων στην Ιαπωνία, στη Βραζιλία και στη Ρωσία.Ο κ. Κοκλώνης υπολογίζει την επένδυση για κάθε νέο γραφείο σε περίπου 1 εκατ. ευρώ.
Tο 2011 το ελληνικό γραφείο έκλεισε με κύκλο εργασιών 30 εκατ. Ευρώ συμπεριλαμβανομένων και των αεροπορικών εισιτηρίων που σημαίνει περίπου 2,5 εκατ. ευρώ χωρίς τα αεροπορικά εισιτήρια και περίπου 900.000 ευρώ κέρδος.
Όπως αναφέρει, η εταιρεία διαθέτει ρευστότητα 10 εκατ. ευρώ.
Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τις κρατήσεις τους ανάμεσα από 200.343 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο ενώ το 2012 η εταιρεία εξασφάλισε συμβόλαια για περισσότερα από 1.200.000 αεροπορικά εισιτήρια.
Το 2009 η εταιρία «γεννήθηκε» στον Πειραιά από Έλληνες επιχειρηματίες.
Παρά την πολύ μεγάλη εξάπλωση της εταιρίας ο ελληνικός της χαρακτήρας παραμένει και μάλιστα υποστηρίζεται από το γεγονός ότι οι διευθυντές των γραφείων μας παραμένουν Έλληνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου