Ποιες λέξεις-κλειδιά κυριαρχούν αυτήν την περίοδο στις διαδικτυακές αναζητήσεις, κυρίως στη Μ. Βρετανία, σε σχέση με τουρισμό και διακοπές; Το «φθηνές διακοπές» (cheap holidays) αν πιστέψουμε – και δεν έχουμε και λόγο να μην το κάνουμε – την έρευνα της εταιρείας Greenlight. Τον Μάιο…
…κατεγράφησαν 2,7 εκατ. Αναζητήσεις με λέξεις και όρους σχετικούς με διακοπές και ταξίδια αναψυχής και περίπου το 20% - πολύ μεγάλο ποσοστό για τέτοιο όγκο αναζητήσεων – χρησιμοποίησε αυτές ακριβώς τις λέξεις!
Σύμφωνα με την έρευνα, 16% έκαναν αναζήτηση με το «holidays», 6% έψαξαν για «direct holidays», ενώ οι λέξεις «ski», «Turkey», «package», «all-inclusive» και “last minute», αντιπροσωπεύουν συνολικά ένα ακόμα 15%, αυτόνομα ή σε συνδυασμό με το "holidays".
Ένα από τα συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι το κόστος των διακοπών εξελίσσεται φέτος σε πολύ σημαντικό κριτήριο για την επιλογή προορισμού.
…κατεγράφησαν 2,7 εκατ. Αναζητήσεις με λέξεις και όρους σχετικούς με διακοπές και ταξίδια αναψυχής και περίπου το 20% - πολύ μεγάλο ποσοστό για τέτοιο όγκο αναζητήσεων – χρησιμοποίησε αυτές ακριβώς τις λέξεις!
Σύμφωνα με την έρευνα, 16% έκαναν αναζήτηση με το «holidays», 6% έψαξαν για «direct holidays», ενώ οι λέξεις «ski», «Turkey», «package», «all-inclusive» και “last minute», αντιπροσωπεύουν συνολικά ένα ακόμα 15%, αυτόνομα ή σε συνδυασμό με το "holidays".
Ένα από τα συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι το κόστος των διακοπών εξελίσσεται φέτος σε πολύ σημαντικό κριτήριο για την επιλογή προορισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου