Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Ras Al Khaimah: Το Εμιράτο επιμένει... Λεωνίδα και για την περίοδο 2012 -2013


Την ελληνικών συμφερόντων εταιρεία επικοινωνίας North Events, επέλεξε για δεύτερη φορά το Αραβικό Εμιράτο Ras Al Khaimah, για την τουριστική προβολή του στις αγορές των Σκανδιναβικών χωρών. Η συνεργασία με...

...την North Events, που δραστηριοποιείται στην Σκανδιναβική αγορά στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού και παραδοσιακών προϊόντων, προβλέπει τη διοργάνωση ενός διευρυμένου road show στη Στοκχόλμη, το Μάλμο και το Γκέτεμποργκ, και άλλες μεγάλες σκανδιναβικές πόλεις τον Οκτώβριο, σε κορυφαία στελέχη της σουηδικής τουριστικής βιομηχανίας.
Οι παρουσιάσεις θα φιλοξενηθούν σε κεντρικά ξενοδοχεία όπου και θα παρατεθούν επίσημα δείπνα εργασίας. Στους πρώτους μήνες του 2013 αντίστοιχο πλάνο επικοινωνίας θα αναπτυχθεί στο Οσλο και το Ελσίνκι.
Όπως σημειώνει ο ιδρυτής και υπεύθυνος της North Events Λεωνίδας Μπαμπάνης, η ανανέωση της συνεργασίας με την North Events, έρχεται ως αποτέλεσμα και σε συνέχεια της επιτυχημένης εκστρατείας παρουσιάσεων που πραγματοποιήθηκε στην Σκανδιναβική αγορά τον περασμένο Φεβρουάριο. 
Το Ras Ah Khaimah είναι το βορειότερο από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Βρίσκεται σε απόσταση 45 λεπτών από το αεροδρόμιο του Ντουμπάι και το τελευταίο διάστημα επενδύει σημαντικά κεφάλαια στη δημιουργία τουριστικών και ξενοδοχειακών υποδομών, με στόχο να αποσπάσει μεγαλύτερα μερίδια επισκεπτών από Ευρώπη και Ασία. Μέχρι το τέλος του 2012 θα έχουν επενδυθεί περί τα 163 εκατ. δολάρια σε τουριστικές υποδομές, ενώ πολλαπλάσια είναι τα κεφάλαια που εισρέουν για επενδύσεις σε τουριστικά project από ξένα επενδυτικά σχήματα.
Η North Events δραστηριοποιείται συστηματικά και έντονα την τελευταία τριετία στις σκανδιναβικές αγορές, προβάλλοντας ελληνικούς προορισμούς και τουριστικές επιχειρήσεις, συντονίζοντας καμπάνιες και επικοινωνιακές ενέργειες με στόχο την ενίσχυση της ελληνικής παρουσίας και την αύξηση πωλήσεων στις αγορές αυτές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου