Η εσωτερική αγορά διανύει πιθανότατα τη χειρότερη περίοδο όλων των εποχών! Αυτό δείχνουν τα στοιχεία, αυτό καταμαρτυρούν οι αριθμοί και οι τάσεις. Πέραν της κοινωνικής διάστασης και των προεκτάσεων αυτής της κατάστασης, ο αντίκτυπος στην...
...τουριστική αγορά είναι βαρύς και εκτεταμένος. Διότι μπορεί να αναφερόμαστε και να αναλύουμε στην πλειονότητα των περιπτώσεων ό,τι έχει να κάνει με τον εισερχόμενο τουρισμό, αλλά η συνεισφορά της ελληνικής πελατείας στους τζίρους των τουριστικών επιχειρήσεων, μόνο ευκαταφρόνητος δεν είναι.
Για δεκαετίες, οι Ελληνες ξόδευαν απλόχερα για τις διακοπές τους και οι τουριστικοί επιχειρηματίες, φυσικά, τους χρέωναν ό,τι ήθελαν. Σήμερα, όμως, οι μεν πρώτοι δεν έχουν ή διστάζουν να ξοδέψουν, οι δε δεύτεροι, προσπαθούν να προσαρμοστούν και να διασώσουν ό,τι μπορούν, γιατί οι απώλειες είναι σημαντικές.
Αυτό το κενό, λοιπόν, είναι αυτό που φέτος αναδεικνύεται σε όλη του την έκταση και ένταση. Και είναι επιχειρηματικώς οδυνηρό, ιδίως για πολλούς προορισμούς όπου οι Έλληνες έχουν μεγάλο μερίδιο.
Στο σημερινό ρεπορτάζ στην “Καθημερινή”, παρουσιάζεται ανάγλυφα η σημερινή κατάσταση στην αγορά, αλλά ταυτόχρονα δίνονται και τα βασικά παραδείγματα του πως αρκετοί προορισμοί ¨οργάνωσαν” εκστρατείες προσέλκυσης Ελλήνων πελατών.
Ειδικό ενδιαφέρον έχει η περίπτωση της Ζακύνθου, όπως θα διαβάσετε εδώ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου