Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Money Back: Eπιστροφή χρημάτων μέσω... εισιτηρίων

Είναι μία από αυτές τις ιδέες που δείχνουν σύνθετες, ενδεχομένως να προκαλούν και καχυποψία, εκ πρώτης όψεως, αλλά, τελικά, φαίνεται ότι είναι μεγαλοφυώς απλές και αφοπλιστικά πρωτότυπες. Για το σύστημα Money Back, ο λόγος, το οποίο παρουσιάστηκε σήμερα και το οποίο αφορά στην...

...πληρωμή μέρους της αξίας των αγορών που κάνει ο καταναλωτής μέσω της εξαργύρωσης των χρησιμοποιημένων εισιτηρίων όλων των Μέσων Mαζικής Mεταφοράς σε εσωτερικό και εξωτερικό, αρκεί το αντίτιμο να είναι σε ευρώ!  Δηλαδή με τη λειτουργία του συστήματος - το οποίο είναι κατοχυρωμένο σε ευρωπαικό επίπεδο -  μέσω των συμβεβλημένων επιχειρήσεων όλων των κλάδων του εμπορίου και των υπηρεσιών, επιστρέφεται ολόκληρη η αξία των εισιτηρίων στον επιβάτη/καταναλωτή και προσφέρεται πραγματική εξοικονόμηση χρημάτων. 
Σύμφωνα με τον εμπνευστή της ιδέας Γιώργο Βεργάκη, η μείωση του κόστους των αγορών υπολογίζεται με βάση την κλίμακα εξαργύρωσης της κάθε επιχείρησης και στην οποία καθορίζεται το ακριβές ύψος των αγορών που πρέπει να προβαίνει ο καταναλωτής. Αναλόγως  των αγορών, ο καταναλωτής πληρώνει μέρος του λογαριασμού του με την αξία χρησιμοποιημένων εισιτηρίων. 
Παράδειγμα: υπό κλίμακα καταστήματος 5 προς 1, σε αγορές του καταναλωτή συνολικής αξίας € 5 θα αφαιρεθεί από το λογαριασμό του € 1, δίνοντας στο ταμείο μαζί με τα χρήματα (€ 4 ) και  χρησιμοποιημένα εισιτήρια αξίας (μόνο του ή συγκεντρωτικά) ενός ευρώ.
Το όφελος για τον πολίτη είναι πασιφανές.
Τι κερδίζει η επιχείρηση που εντάσσεται στο πρόγραμμα;
Σύμφωνα με τους διαχειριστές, οι επιχειρήσεις που έχουν ενταχθεί στο σύστημα εμφανίζουν αύξηση πωλήσεων κατά μέσο όρο έως και 25%, δηλαδή, κερδίζουν πρόσθετη πελατεία που τους προτιμά. Επιπρόσθετα, εξασφαλίζει διαφημιστική προβολή έμμεση (ως μέλος του δικτύου MONEY BACK μέσα από την προβολή του συστήματος) και άμεση (μέσω της σχεδιασμένης  επικοινωνίας για την ενημέρωση των πολιτών).
Τι κερδίζουν οι διαχειριστές του συστήματος (η Κέντρο Προωθήσεως Πωλήσεων ΑΕ, έχει αναλάβει την εκπροσώπηση του συστήματος στην Ελλάδα);
Όπως ενημερώνουν, δεν υπάρχει κόστος ένταξης μίας επιχείρησης στο σύστημα. Για την ένταξη στο σύστημα, μετά την μεθοδευμένη επικοινωνία, υπογράφεται σχετική σύμβαση μεταξύ των δύο μερών, επιχείρησης και Money Back.
Προφανώς, το όφελος για το Money Back προκύπτει από κάποιο ποσοστό επί των πωλήσεων μέσω της επιστροφής των εισιτηρίων.
Ενδιαφέρουσα ιδέα και διαφορετική από όσα έχουμε δει μέχρι τώρα. Να τη δούμε και στην πράξη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου