Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Marketing Greece: Ποια θα είναι το αντικείμενο και οι δράσεις της


- Συστήνεται από ΣΕΤΕ, ΞΕΕ, ΕΔΕΕ
- Δικαίωμα συμμετοχής σε κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση
- Πρωτόκολλο Συνεργασίας με ΥΠΟΤ και ΕΟΤ που θα περάσει από Βουλή

Διαδραστικό portal που θα “πουλάει” Ελλάδα, δίκτυο δημοσίων σχέσεων σε σημαντικές αγορές, οργάνωση εκδηλώσεων αλλά και πρωτοκολλο συνεργασίας με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ που θα περάσει από τη Βουλή, είναι το πρώτο “μπουκέτο” δράσεων και αντικειμένων της Marketing Greece. Όπως το παρουσίασε...

...ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης, στο πλαίσιο συνάντησης με τους δημοσιογράφους εν όψει των γιορτών.
Ωσ γνωστόν, η M.G. θα συσταθεί από τον ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ και την ΕΔΕΕ, ενώ δικαίωμα συμμετοχής ή για να είμαστε ακριβέστεροι, συνεισφοράς, στο μετοχικό της κεφάλαιο θα έχει κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους και κατηγορίας, καθώς θα υπάρχουν διάφορες δυνατότητες οικονομικής συνδρομής.
Η Marketing Greece θα είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, που δημιουργείται από τους φορείς του τουρισμού για τον τουρισμό. 
Στο πλαίσιο αυτό, ανατέθηκε η εκπόνηση του business plan της Marketing Greece στη McKinsey & Company, το οποίο ολοκληρώνεται τις προσεχείς μέρες και πρόκειται να παραδοθεί σύντομα.
Η Marketing Greece στοχεύει στην προβολή του Ελληνικού τουρισμού σε συνεργασία με τους κλαδικούς φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και στην προσέλκυση περισσότερων διεθνών επισκεπτών από συγκεκριμένες αγορές στόχους στη χώρα μας.
Ειδικότερα, η Marketing Greece θα επιδοθεί σε μια σειρά δραστηριοτήτων, μεταξύ άλλων στις εξής:
  • Θα δημιουργήσει μία διαδραστική ιστοσελίδα, η οποία θα προσφέρει στο χρήστη ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τους προορισμούς και τις εμπειρίες που μπορεί να βιώσει στην Ελλάδα, παρέχοντας τη δυνατότητα σχεδιασμού του ταξιδιού του, αναζήτησης υπηρεσιών διαμονής, μεταφοράς και περιήγησης, επιλέγοντας από μια αναλυτική λίστα των παρόχων των αντίστοιχων υπηρεσιών, παρέχοντας τη δυνατότητα διασύνδεσης με περισσότερες από μία διαδικτυακές μηχανές κρατήσεων (booking engines).
  • Θα αναπτύξει δίκτυα δημοσίων σχέσεων σε βασικές αγορές-στόχους όπως η Ρωσία, το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η γαλλόφωνη και γερμανόφωνη Ευρώπη, με στόχο τη μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας και την ελκυστική παρουσίαση των ποικίλων Ελληνικών τουριστικών προϊόντων και προορισμών.
  • Θα υποστηρίζει τη διοργάνωση εκδηλώσεων με προσκεκλημένους εκπροσώπους της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας και του τύπου σε συνεργασία με φορείς του τουρισμού.
  • Θα παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες αναφορικά με το σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων και το στρατηγικό σχέδιο προώθησης τους.
  • Θα φροντίζει για τη δημιουργία προωθητικού περιεχομένου το οποίο θα διανείμει μέσω του δικτύου δημοσίων σχέσεων που θα διατηρεί.
  • Αποσκοπώντας στη στενή συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ και επιθυμώντας τη συντονισμένη δράση με μια κοινή στρατηγική στόχευση, η Marketing Greece θα προχωρήσει στη σύναψη πρωτοκόλλου συνεργασίας με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, το οποίο αναμένεται να κυρωθεί από την Βουλή των Ελλήνων.

Η Marketing Greece προβλέπεται να καταστεί οικονομικά βιώσιμη σε ορίζοντα 3ετίας, προσδοκώντας έσοδα τόσο από την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και την υποστήριξη δράσεων προώθησης για λογαριασμό φορέων του τουρισμού, όσο και από τη διαχείριση της ιστοσελίδας.
Για την πραγματοποίηση των επενδύσεων που απαιτούνται προκειμένου η Marketing Greece να τεθεί σε λειτουργία, καθώς και για την κάλυψη των λειτουργικών της αναγκών, θα απαιτηθούν κεφάλαια που αναμένεται να συγκεντρωθούν από επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα. 
Στο πλαίσιο αυτό θα διεξαχθεί επενδυτικό roadshow όπου θα παρουσιασθούν οι στόχοι, οι βασικές πτυχές του business plan και οι βασικές δραστηριότητες  της Marketing Greece. 
Το πρόγραμμα των roadshows έχει ως εξής:
15.01.13 – Αθήνα
17.01.13 – Θεσσαλονίκη
18.01.13 – Ρόδος
21.01.13 – Ηράκλειο & Χανιά
22.01.13 - Κέρκυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου