Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Η ουσία της Έρευνας BAT: Χάνουμε διαχρονικά μερίδιο στη Γερμανική αγορά, δεύτεροι στη μέση δαπάνη...


Για τα όσα αναφέρονται στην ετήσια έρευνα του Ινστιτούτου BAT στη Γερμανία, ως προς τα χαρακτηριστικά, τις τάσεις και τις προτιμήσεις των Γερμανών στα ταξίδια διακοπών τους, είχαμε τοποθετηθεί προ ολίγου καιρού, όταν είχε σχολιασθεί ποικιλοτρόπως το εύρημα...


...για το περιορισμένο ενδιαφέρον των Γερμανών για την Ελλάδα από τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης.
Όλα τα μηνύματα που υπάρχουν σήμερα από τη γερμανική αγορά, δείχνουν αυξητική τάση των κρατήσεων, που ποικίλει ανά τουριστικό οργανισμό και ανά προορισμό. Από υψηλά διψήφια ποσοστά έωσ χαμηλά μονοψήφια, αλλά σε κάθε περίπτωση, αύξηση.
Η έρευνα αυτή, που πραγματικά είναι ένα πολυτιμο εργαλείο ανάλυσης των εξελίξεων στη γερμανική αγορά, ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2012 και επομένως, ως προς τις προθέσεις για το 2013, κινείται στο κλίμα εκείνης της περιόδου.
Αυτό ως προς τις τάσεις, γιατί θα παίξεις δημοσιογραφικά πάλι, αυτή η έρευνα, εν όψει ITB.
Αυτά που κρατάμε εμείς από την έρευνα είναι, βασικώς, δύο:
Το ένα είναι η διαπίστωση ότι συνεχίζεται η απώλεια μεριδίου αγοράς της Ελλάδας στη Γερμανία, μείωση που ξεκίνησε περίπου προ τριετίας. Σύμφωνα με την έρευνα, μέσα σε τρία χρόνια το ποσοστό των Γερμανών τουριστών, τόσο στα ελληνικά νησιά όσο και στην ηπειρωτική χώρα, μειώθηκε κατά το ήμισυ (2009: 3,3% - 2012: 1,7%).
Τι γίνεται με τους άλλους προορισμούς: Η Ισπανία ηγέτης μπροστά από την Ιταλία, η Τουρκία με αυξανόμενα κέρδη. 
Στους ξένους προορισμούς η δημοτικότητα της Ισπανίας συνεχίζεται αμείωτη. Ειδικά οι Βαλεαρίδες Νήσοι – όπου υποδέχθηκαν τον ίδιο αριθμό όπως το σύνολο της Ιταλίας – απολαμβάνουν μεγάλη δημοτικότητα μεταξύ των Γερμανών. Ωστόσο το ποσοστό των Γερμανών τουριστών μειώθηκε σε όλα τα ισπανικά τουριστικά θέρετρα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. 
Από αυτό επωφελήθηκαν τόσο η Ιταλία στην 2η θέση όσο και η Τουρκία στην 3η θέση, οι οποίοι και οι δύο σημείωσαν αύξηση. Η Γαλλία και η Σκανδιναβία σημείωσαν επίσης αύξηση του αριθμού των επισκεπτών το 2012, δύο προορισμοί οι οποίοι υποδέχονται ταξιδιώτες με αυτοκίνητο, όπως η Αυστρία και η Κροατία, οι οποίες και οι δύο παρουσίασαν σταθερό αριθμό επισκεπτών.  
Η Τουρκία προσέλκυσε όλες τις ομάδες του πληθυσμού. Το μορφωτικό επίπεδο, το εισόδημα και η περιοχή προέλευσης έπαιξαν ένα μικρό ρόλο στην απόφαση υπέρ ή κατά των διακοπών στην Τουρκία. Διαφοροποίηση παρατηρήθηκε μόνο στις ηλικίες: ο αριθμός των επισκεπτών ηλικίας κάτω των 35 ετών ήταν διπλάσιος απ΄ότι ο αριθμός των επισκεπτών ηλικίας άνω των 55 ετών. 

Το δεύτερο στοιχείο, είναι ότι στη συνολική δαπάνη ανά ταξίδι των Γερμανών, η Ελλάδα, παραμένει δεύτερη μετά την Ισπανία και πριν την Τουρκία, με 1.158 ευρώ, αρκετά άνω του μέσου όρου των 1.093 ευρώ.


Προορισμός
Ημερήσια δαπάνη
Συνολική δαπάνη 
Μέσος όρος
89 €
1.093 €



Γερμανία
79 €
777 €
Βάδη Βυρτεμβέργη
65 €
616 €
Βαυαρία
81 €
772 €
Βαλτική Θάλασσα
81 €
888 €
Βόρεια Θάλασσα
96 €
967 €



Ευρώπη
89 €
1.136 €
Αυστρία
93 €
873 €
Ιταλία
88 €
1.065 €
Τουρκία
82 €
1.114 €
Ελλάδα
85 €
1.158 €
Ισπανία
100 €
1.309 €



μακρινοί προορισμοί 
107 €
1.954 €

Ταύτα και θα έχουμε πολλά να πούμε για Γερμανία τις επόμενες μέρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου