Έχουμε αναφερθεί στις ανησυχίες και στα προβλήματα που έχουν πολλές ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις που διατηρούν λογαριασμούς καταθέσεων ή κάνουν μεγάλο όγκο συναλλαγών με τις Κυπριακές τράπεζες ή έχουν πελάτες από την Κύπρο. Υπάρχει και μία άλλη διάσταση. Τι θα γίνει με ορισμένες “κομβικής” σημασίας Κυπριακές εταιρείες...
...όπως π.χ. οι Κυπριακές Αερογραμμές, η οποία, ως αεροπορική εταιρεία έχει αυξημένες και άμεσες απαιτήσεις ρευστότητας.
Το μέλλον της εταιρείας και τι επιπτώσεις θα έχει το “μνημόνιο” της Κύπρου στη λειτουργία της και στην επιχειρησιακή της κατάσταση, είναι ένα ζήτημα που έχει και άλλες σημαντικές διαστάσεις.
Η Cyprus έχει αυξημένη δραστηριότητα στα εσωτερικά δρομολόγια της Ελλάδας. Αν υπάρξουν αρνητικές μεταβολές σε αυτήν τη δραστηριότητα, π.χ. περικοπές δρομολογίων ή άλλες τροποποιήσεις και περιορισμοί, τότε προκύπτει και μία παράμετρος που σύμφωνα με παράγοντες της ελληνικής αγοράς, θα μπορούσε να έχει αλυσιδωτές επιπτώσεις και στην, υπό το μικροσκόπιο της Επιτροπής Ανταγωνισμού, διαδικασία Aegean και Olympic Air, η οποία κρίνεται στα τέλη Απριλίου.
Στην οποία υπόθεση, η περίπτωση της Cyprus αποτελεί ένα από τα πρόσθετα επιχειρήματα για την έγκριση της εξαγοράς.
Άλλος ένας “πονοκέφαλος...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου