Πως λέει το δημοφιλές άσμα, “Καράβια βγήκαν στη στεριά και πιάσανε τα όρη ποιος είδε βάρκα στο Χελμό στο Μέτσοβο βαπόρι;”. Ε, καλοκαιρινοί προορισμοί, όπως η Πάρος και η Μύκονος προβάλλονται στην Αράχωβα, με εκδηλώσεις που διοργανώνουν...
...η MTC Group, η εταιρεία που ειδεικεύεται στην προβολή και στο τουριστικό marketing προορισμών και ο Κώστας Σκαγιάς, ο γνωστός επιχειρηματίας, στον πολυχώρο “Εμπορικό Alt 1200”, στο Λιβάδι, το οποίο κάθε Σαββατοκύριακο κατακλύζεται από κόσμο και εκδρομείς.
Η αρχή εγινε το περασμένο τριήμερο της 25ης Μαρτίου με την Πάρο και την σκυτάλη παίρνει το επόμενο η Μύκονος με διανομή υλικού και πολλές εκπλήξεις!
Η πρωτότυπη αυτή ενέργεια θα συνεχιστεί και με άλλους καλοκαιρινούς προορισμούς μέχρι και το Πάσχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου