Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Δράσεις 7 εκατ. ευρώ για το τουριστικό comeback της Αθήνας

- Στρατηγική συνεργασία Δήμου-ΞΕΕ-ΣΕΤΕ
- Α. Ανδρεάδης: 700.000 περισσότερες αφίξεις στην Αθήνα φέτος

Σχέδιο “ολικής επαναφοράς” της Αθήνας στις διεθνείς τουριστικές αγορές, το οποίο περιλαμβάνει δράσεις ύψους επτά εκατ. ευρώ και που υλοποιείται σε συνεργασία με τους δύο κύριους τουριστικούς φορείς της χώρας, τον ΣΕΤΕ και το ΞΕΕ, παρουσίασαν ο…


… Δήμαρχος Αθηναίων Γ. Καμίνης μαζί με τον Α. Ανδρεάδη και τον Γ. Τσακίρη.
Βασικοί στόχοι είναι αφενός μεν να αναβαθμιστεί το τουριστικό προιόν της Αθήνας και να γίνει στοχευμένη προβολή του στις αγορές και στα κοινά ενδιαφέροντος, αφετ΄ρου δε, να ανακτηθεί όσο το δυνατόν περισσότερο από το χαμένο έδαφος της τελευταίας πενταετίας, κατά το οποίο η Αθήνα έχει χάσει περίπου δύο εκατ. επισκέπτες.
Το σχέδιο, με χρονικό ορίζοντα το τέλος του 2015, έχει ενταχθεί στους άξονες του αναπτυξιακού προγράμματος «Εργο Αθήνα» του Δήμου και ένα μέρος του, προυπολογισμού περίπου δύο εκατ. ευρώ, θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με τους δύο τουριστικούς φορείς με δράσεις που έχουν σχεδιάσει και θα εντάξουν σε αυτό.
Την εκτίμηση ότι η Αθήνα εφέτος θα έχει 700.000 επιπλέον αφίξεις, οι οποίες μπορούν να ανέλθουν έως και σε ένα εκατ. επισκέπτες, έκανε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ. 
Ανέφερε ότι οι συνολικές αφίξεις στη χώρα θα ξεπεράσουν τα 18,5 εκατ. με ορατό το ενδεχόμενο των 19 εκατ. ταξιδιωτών και συμπλήρωσε ότι για το 2014 οι αεροπορικές εταιρίες έχουν προγραμματίσει 1,5 εκατ. επιπλέον θέσεις.
Είναι χαρακτηριστικό, όπως αναφέραμε και εμείς χθες, ότι στο πρώτο τρίμηνο του έτους καταγράφεται αύξηση των αφίξεων κατά 32,2% στον ΔΑΑ, με συνολικά 429.549 επισκέπτες από 324.634 το 2013 ενώ ειδικά τον Μάρτιο, η αύξηση έφθασε στο 36,6%.
Επιτακτική χαρακτήρισε την ανάγκη υλοποίησης δράσεων για την τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας ο πρόεδρος του ΞΕΕ και συγκεκριμένα, τη δημιουργία συνθηκών για τη βελτίωση του παρεχόμενου τουριστικού προϊόντος της πόλης, την αναβάθμιση των τουριστικών υπηρεσιών με στόχο την ανάδειξη του τουριστικού προορισμού και την αύξηση του ρεύματος των επισκεπτών. Το ΞΕΕ ως τελικός δικαιούχος, αναλαμβάνει την εκτέλεση της πράξης «Δράσεις για την Τουριστική Ανάπτυξης της Αθήνας», συνολικού προϋπολογισμού ενός εκατ. ευρώ.
Το έργο αφορά στη δημιουργία ενός προηγμένου, «έξυπνου» συστήματος κρατήσεων για τα ξενοδοχεία της Αθήνας, το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα για οργάνωση και διαχείριση ολοκληρωμένων υπηρεσιών και προσφορών από τα ξενοδοχεία της ελληνικής πρωτεύουσας προς τους δυνητικούς ταξιδιώτες/τουρίστες, ενώ σε αυτό εντάσσεται και η εκπόνηση μελέτης με αντικείμενο την ανάπτυξη του νεανικού τουρισμού στην Αθήνα.
Ο ΣΕΤΕ, μέσω της Marketing Greece, θα ενισχύσει το προφίλ της Αθήνας στο παγκόσμιο δίκτυο «αστικού τουρισμού». “Θα ενισχύσουμε στο απόλυτο την εικόνα και τη φήμη της πόλης μας ενισχύοντας τον στρατηγικό σχεδιασμό του δήμου», δήλωσε ο κ. Ανδρεάδης, επισημαίνονυας ότι με τις δράσεις που σχεδιάζονται θα αναδειχθούν οι ευκαιρίες εναλλακτικής προβολής της Αθήνας μέσα από πιλοτικές δράσεις, ανάπτυξη on-line εργαλείων και χρησιμοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως «φορέων» μιας «αληθινής» και συνεχώς εξελισσόμενης προβολής της Αθήνας».
Αναφερόμενος στη στρατηγική της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), ο κ. Καμίνης υπογράμμισε ότι βασίζεται σε τέσσερις άξονες: την αναβάθμιση και εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος των Αθηνών, την οργάνωση και διαχείριση της τουριστικής δραστηριότητας, την προώθηση και προβολή του τουριστικού προϊόντος και την περαιτέρω ενίσχυση και αναδιοργάνωση του επίσημου φορέα τουρισμού της πόλης, το Γραφείο Συνεδρίων & Επισκεπτών της Αθήνας.

Από την πλευρά του ο δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων και πρόεδρος της ΕΑΤΑ Γ. Μπρούλιας τόνισε την ευκαιρία να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητά των δράσεων, μέσω της ουσιαστικής συνεργασίας με τους μεγάλους τουριστικούς φορείς, σημειώνοντας ότι είναι η πρώτη φορά που Δημοτική Αρχή προσεγγίζει με ολοκληρωμένη στρατηγική, σχέδιο, εξασφαλισμένους πόρους και εξειδικευμένες δράσεις το κεφάλαιο «τουριστική ανάπτυξη» της Αθήνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου