Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα, 28 Απριλίου 2014

ΕΟΤ: Στις 14 Μαίου, η νέα προθεσμία του διαγωνισμού για πολυμεσικό περιεχόμενο


Το θυμίζουμε γιατί δεν έχει "παίξει" και πολύ στα media. Μετά την κήρυξη ως άγονου του διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου του έργου του υποέργου 3 «Απόκτηση πολυμεσικού περιεχομένου (βίντεο, κείμενα, μεταφράσεις)» της Πράξης «Πολυμεσική και Πολυτροπική διαδικτυακή Προβολή του Πολιτισμού και Τουρισμού της Χώρας»…

 
…ο ΕΟΤ έχει προχωρήσει στην επαναπροκήρυξή του, με ημερομηνία εκδήλωσης ενδιαφέροντος και υποβολής προτάσεων, την 14η Μαίου.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 665.000,00 €  συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ ή 540.650,40 € πλέον Φ.Π.Α. (Φ.Π.Α. 124.349,60 €).
Εν ολίγοις, θυμίζουμε ότι το έργο αφορά:
απόκτηση κειμενικού υλικού πολιτιστικού και τουριστικού περιεχομένου 500.000 λέξεων στην ελληνική γλώσσα με όλα τα δικαιώματα χρήσης του, εξασφαλίζοντας ο ΕΟΤ την πλήρη μεταβίβαση σε αυτόν των πνευματικών δικαιωμάτων για απεριόριστη χρήση και διάρκεια.
παραγωγή 20 βίντεο για την υλοποίηση σχεδιασμένων τουριστικών εμπειριών και διάθεση από τις λήψεις 100 φωτογραφιών ανά βίντεο (σύνολο: 2000 φωτογραφίες), εξασφαλίζοντας ο ΕΟΤ την πλήρη μεταβίβαση σε αυτόν των πνευματικών δικαιωμάτων για απεριόριστη χρήση και διάρκεια.
μεταφράσεις επιμελημένου κειμενικού υλικού πολιτιστικού και τουριστικού περιεχομένου 500.000 λέξεων στην αγγλική γλώσσα και 250.000 (περίπου) λέξεων στην γερμανική, ρωσική και ισπανική γλώσσα, εξασφαλίζοντας ο ΕΟΤ την πλήρη μεταβίβαση σε αυτόν των πνευματικών δικαιωμάτων για απεριόριστη χρήση και διάρκεια.
Υπενθυμίζουμε, επίσης, ότι η επιλογή του υλικού θα γίνει με συγκεκριμένα κριτήρια με κύριο γνώμονα τη γενικότερη τουριστική πολιτική και το marketing plan του ΕΟΤ αλλά και τα αποτελέσματα που θα προκύψουν από την αποδελτίωση και
αξιολόγηση του υφιστάμενου αρχειακού υλικού (όσον αφορά τις φωτογραφίες) και των κειμένων που αναρτώνται στην υπάρχουσα ιστοσελίδα visitgreece. 
Για τα κείμενα δίνονται αναλυτικές προδιαγραφές σύμφωνα με τις αρχές του λεγόμενου Τουριστικού Λόγου (Tourism Discourse), καθώς και λεπτομερής κατάλογος με συγκεκριμένα λήμματα. 
Η θεματολογία των κειμένων που θα αγοραστούν θα αφορά τουριστικούς και πολιτιστικούς πόρους της χώρας, την ιστορία, τις μυθολογικές ή θρησκευτικές παραδόσεις κάθε τόπου, πολιτιστικές ή θρησκευτικές εκδηλώσεις, τα μνημεία της φύσης, προστατευόμενους τόπους οικολογικού ενδιαφέροντος, μουσεία, αρχαιολογικούς ή ιστορικούς χώρους, περιπατητικές διαδρομές, τόπους διαμονής, καθώς και τη σύγχρονη ζωή (νυκτερινή διασκέδαση, αγορές κτλ.), προτεινόμενες για τον τουρίστα δραστηριότητες, κ.ά. Όλα τα επιμελημένα κείμενα (500.000 λέξεις) θα μεταφραστούν στην αγγλική, ενώ μέρος αυτών (250.000 λέξεις) στην γερμανική, ρωσική και ισπανική γλώσσα.
Λεπτομέρειες, εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου