Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014

trivago: Πόση διαφορά μπορεί να κάνει μία... φωτογραφία στις κρατήσεις;

Υπάρχει συσχετισμός ανάμεσα σε φωτογραφίες και αριθμό κρατήσεων; Πόσο άραγε επηρεάζουν οι φωτογραφίες την κρίση των χρηστών για να επιλέξουν το κατάλυμα που θα διαμείνουν; Επηρεάζουν και πολύ μάλιστα, υποστηρίζει η…

 
… trivago που μέσω της υπηρεσίας Hotel Manager, ερεύνησε και παρουσιάζει κατά πόσο οι φωτογραφίες που «ανεβάζουν» οι ξενοδόχοι στην πλατφόρμα για τα καταλύματα τους ανά περιοχή, αποτελούν σημαντική συνιστώσα στον αριθμό των κρατήσεων.
Αρχίζοντας από το νομό Αττικής διαπιστώνεται ξεκάθαρα ότι οι φωτογραφίες και ο αριθμός κρατήσεων είναι συγκοινωνούντα δοχεία, πράγμα που οι Έλληνες ξενοδόχοι, σύμφωνα με την trivago, τουλάχιστον, φαίνεται να μην έχουν αντιληφθεί ακόμα. 

Στο διάγραμμα παρουσιάζεται το μερίδιο της πίτας κρατήσεων που πήραν τα καταλύματα, στα οποία οι ιδιοκτήτες τους προνόησαν να ανεβάσουν έστω και μια φωτογραφία συγκριτικά με εκείνα, στα οποία οι ιδιοκτήτες τους αμέλησαν να ανεβάσουν έστω και μια φωτογραφία. 
Το 67% των κρατήσεων, «κατέληξε» σε ξενοδοχεία- καταλύματα που έχουν έστω και μια φωτογραφία που έχει ανέβει από την trivago Hotel Manager υπηρεσία. Στον αντίποδα, μόλις το 33%των κρατήσεων κατέληξε σε ξενοδοχεία που δεν έχουν καμία φωτογραφία προερχόμενη από το δωρεάν εργαλείο της trivago για τους ξενοδόχους. 

Στην κεντρική Μακεδονία, η ψαλίδα ανοίγει ακόμα περισσότερο. Το 83,6% των κρατήσεων κατέληξε σε ξενοδόχους, οι οποίο όχι μόνο έχουν λογαριασμό στη δωρεάν υπηρεσία της trivago Hotel Manager  αλλά προχώρησαν και στο επόμενο να ανεβάσουν τουλάχιστον μια φωτογραφία του ξενοδοχείου τους. Σε αντιδιαστολή, μόλις το 16,4%των κρατήσεων κατέληξε σε ξενοδοχεία που δεν έχουν ούτε μια φωτογραφία προερχόμενη από την trivago Hotel Manager.
Η ίδια εικόνα και στην Κρήτη, έναν από τους δημοφιλέστερους προορισμούς, με το ποσοστό των κρατήσεων για τα καταλύματα που έχουν έστω και μια φωτογραφία προερχόμενη μέσω της trivago Hotel Manager, να εκτοξεύεται κυριολεκτικά στο 84,7%. Οι ξενοδόχοι της περιοχής, σαφώς έχουν να καλύψουν μεγάλο έδαφος για να προσελκύσουν ακόμα περισσότερες κρατήσεις.

Στο νότιο Αιγαίο, με τα νησιά που αποτελούν κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως και με τα βλέμματα στραμμένα πάνω τους από όλο τον κόσμο, η ψαλίδα κλείνει λίγο αλλά όχι αρκετά.  Στο 77,6% κυμαίνεται το ποσοστό των κρατήσεων για τα καταλύματα με έστω μια φωτογραφία μέσω trivago Hotel Manager, αφήνοντας κατά πολύ πίσω το ποσοστό κρατήσεων για εκείνα τα καταλύματα που δεν έχουν ούτε μια φωτογραφία μέσω της υπηρεσίας της trivago, στο 22,4%.

Το ίδιο μοτίβο, με ελαφρώς την ψαλίδα να κλείνει και για τα νησιά του Ιονίου. Εκεί το ποσοστό των κρατήσεων για τα ξενοδοχεία με έστω και μια φωτογραφία αγγίζει το 78,7%. Ενώ μόλις το 21,3% του ποσοστού των κρατήσεων, κατέληξε σε καταλύματα με καμία φωτογραφία μέσω της trivago Hotel Manager.


H έρευνα διεξήχθη για την χρονική περίοδο, και αφορά στα ποσοστά κρατήσεων ανά περιοχή, Μαρτίου 2013 μέχρι και Μάρτιο 2014.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου