Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014

TripBarometer: Ανθηρές προοπτικές διεθνώς, συγκρατημένη αισιοδοξία στην Ελλάδα

- Οι τάσεις, οι προτιμήσεις και οι εκτιμήσεις για το 2014

Πλήρες θετικών μηνυμάτων και τάσεων για τη διεθνή τουριστική αγορά, το τελευταίο TripBarometer, η ετήσια μεγάλη έρευνα του tripAdvisor, στην οποία παίρνουν μέρος περισσότεροι από 60.000 ταξιδιώτες και ξενοδόχοι, από όλες τις περιοχές του κόσμου. Η έρευνα έχει και ελληνική… εκδοχή, δηλαδή προσαρμοσμένη έκδοση με βάση…


…τις απαντήσεις που δόθηκαν στην ή για την Ελλάδα, σύμφωνα με την οποία, το 13% των Ελλήνων σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα σε ταξίδια μέσα στο έτος, παρόλο που το 51% των Ελλήνων ξενοδόχων πιστεύει ότι οι εξελίξεις στην εθνική οικονομία θα επηρεάσουν αρνητικά τον εγχώριο τουρισμό. 
Το 12% των Ελλήνων δήλωσε περισσότερο αισιόδοξο ή σχετικά αισιόδοξο σχετικά με την κατάσταση της οικονομίας ενώ το 75% των ελλήνων ξενοδόχων εκφράζουν αισιοδοξία για την κερδοφορία της επιχείρησής τους το 2014. Το 52% των ξενοδόχων παγκοσμίως και το 35% των Ελλήνων δήλωσαν ότι θα αυξήσουν τις τιμές κατά τη φετινή περίοδο.
Το 90% των Ελλήνων ταξιδιωτών δήλωσε ότι επηρεάζεται από τις κριτικές και τις αξιολογήσεις ως προς την επιλογή προορισμού. Οι ταξιδιώτες παγκοσμίως επηρεάζονται σχετικά με τον προορισμό τους σε ποσοστό 65% από τις on line ταξιδιωτικές κριτικές και σε ποσοστό 48% από τις προτάσεις και συστάσεις συγγενών και φίλων.
Το 98% των Ελλήνων ταξιδιωτών θεωρεί ότι η τιμή είναι σημαντική όταν κάνει κράτηση σε κάποιο κατάλυμα. Για τους ταξιδιώτες, παγκοσμίως, κατά την επιλογή του καταλύματος κύρια κριτήρια είναι, σε ποσοστό 89% οι on line κριτικές και αξιολογήσεις, η προηγούμενη εμπειρία σε ποσοστό 86%, οι παροχές σε ποσοστό 77% και οι ειδικές προσφορές σε ποσοστό 44%. 
Σύμφωνα με την έρευνα οι Ελληνες ταξιδιώτες ζητούν σε ποσοστό 72% δωρεάν το Wi-Fi μέσα στο δωμάτιο έναντι προσφοράς (δηλαδή παροχή από τα ξενοδοχεία) σε ποσοστό 83% από τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων. Επίσης, ζητούν σε ποσοστό 80% δωρεάν πρωινό έναντι προσφοράς 41%, δωρεάν στάθμευση σε ποσοστό 49% έναντι προσφοράς 88% και δωρεάν μεταφορά με πούλμαν 24% έναντι προσφοράς 20%. Οι γυναίκες ενδιαφέρονται για την υπηρεσία δωρεάν μεταφορικού μέσου, ενώ οι άντρες για το μπαρ του ξενοδοχείου. Μόνο το 14% των παγκόσμιων ταξιδιωτών θεωρεί το mini bar, πλέον, ως σημαντική υπηρεσία και το 63% ιδιοκτητών ξενοδόχων παγκοσμίως έχει ήδη απαλλαγεί από αυτό (άλλο mini bar, άλλο ένα ψυγειάκι, βέβαια, λέμε εμείς).
Κατά τα λοιπά, η Ελλάδα συγκαταλέγεται μέσα στους πέντε πρώτους προορισμούς με περισσότερους διεθνείς ταξιδιώτες στη συσχέτιση με την εγχώρια ταξιδιωτική αγορά. Με βάση απαντήσεις από ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, οι προορισμοί με το υψηλότερο ποσοστό διεθνών ταξιδιωτών είναι το Μαρόκο (87%), η Καραϊβική (75%), η Ταϊλάνδη (75%), η Αυστρία (72%) και η Ελλάδα (68%). Οι προορισμοί με το υψηλότερο ποσοστό εγχώριων ταξιδιωτών είναι οι ΗΠΑ (86%), η Αυστραλία (81%), η Ιαπωνία (79%), η Βραζιλία (78%) και η Ρωσία (77 %).
Σε διεθνές επίπεδο, η έρευνα δείχνει ότι οι ταξιδώτες φέτος σχεδιάζουν να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για τις διακοπές τους, με τον μέσο όρο να ανεβαίνει από τα 5.955 δολάρια ΗΠΑ σε 6.136, αύξηση περίπου 3%.
Σε επίπεδο επιχειρηματικό, το 70% των ξενοδόχων εκφράζουν αισιοδοξία για την κερδοφορία τους, αν και το ποσοστό όσων δηλώνουν ότι θα ξεκινήσουν νέες επενδύσεις είναι χαμηλότερο από το αντίστοιχο του 2013.
Επιπρόσθετα, ενώ μόνον ένας στους πέντε ξενοδόχους διεθνώς δηλώνει ότι θα προσλάβει περισσότερο προσωπικό φέτος, ένα 37% δηλώνει ότι θα επενδύσει περισσότερα στην εκπαίδευση του προσωπικού του.
Ενδιαφέρον έχουν τα ευρήματα για τη χρήση κινητών τηλεφώνων και δη smartphones. To 91% των ταξιδιωτών δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το smartphone του στις διακοπές. Ποσοστό 37% το χρησιμοποιεί για να βρει πράγματα ή ιδέες για το τι μπορεί να κάνει στον προορισμό που επέλεξε και ποσοστό 27% αναζητεί καταλύματα.
Ωστόσο, παρά την ισχυρά ανοδική τάση χρήσης των smartphones, η έρευνα δείχνει ότι το ποσοστό όσων το χρησιμοποιούν και για να πραγματοποιήσουν τις κρατήσεις τους παραμένει ακόμα αρκετά χαμηλό, γύρω στο 4% (ποσοστό όσων έκαναν κράτηση για ταξίδια διακοπών μέσω κινητού το 2013). Το ποσοστό όσων έκαναν κράτηση μέσω offline καναλιών είναι 24%.
Στην κατηγορία της πραγματοποίησης κρατήσεων μέσω κινητού, πάντως, πρωτοστατούν οι αγορές της Ασίας. Το σχετικό ποσοστό στην Κίνα είναι 10% - το υψηλότερο παγκοσμίως - και ακολουθούν η Ταιλάνδη με 9%, η Μαλαισία και η Ινδονησία με 7%.

Ως προς τους ξενοδόχους, το 76% έχει ήδη έτοιμη κάποια προσφορά μέσω κινητού, ενώ από αυτού που δεν έχουν, το 50% σχεδιάζει να ξεκινήσει μία εντός του 2014. Το 45% παρέχει τη δυνατότητα πραγματοποίησης κράτησης στο site του μέσω κινητού, ενώ το 38% των ξενοδοχείων προσφέρουν έκδοση του site τους ειδικά για κινητά.
Τη διεθνή έκδοση της έρευνας με το σχετικό infographic θα τη βρείτε εδώ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου