Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2014

Της Ημέρας: Θέλει προσοχή το... κουμπί (και η υπογραφή)

Αγαπητό μου lobby,νομίζω ότι σε αυτό το θέμα των τιμών και της φιλολογίας περί υπερβολικών αυξήσεων, δεν θίγουμε μία ιδιαίτερη διάσταση και πτυχή που έχει. Και που αν με ρωτήσεις, πιστεύω ότι προκαλεί και όσο δεν διορθώνεται, θα εξακολουθήσει να προκαλεί πολλά προβλήματα. Είναι φυσικά…


…οι πλασματικές τιμές, με τις οποίες φορτώνουν αρκετοί ξενοδόχοι τα συστήματα ηλεκτρονικών κρατήσεων και μέσα από αυτά, περνάνε και στα sites που συγκρίνουν τιμές, παρακολουθώντας τα πρώτα.
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ, είναι ότι αν ένας ξενοδόχος έχει συμφωνία και συμβόλαιο με ένα από τα sites ηλεκτρονικών κρατήσεων - και όλοι ξέρουμε ποια είναι αυτά - να διαθέτει έναν συγκεκριμένο αριθμό δωματίων σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους και έχει πουλήσει αυτά τα δωμάτια αλλού στο μεταξύ, τότε αναγκάζεται να εμφανίζει δωμάτια που στην πραγματικότητα δεν διαθέτει και σε τιμές που αποτρέπουν οποιονδήποτε να τα κλείσει!
Αυτό βέβαια δεν το ξέρει, ούτε το καταλαβαίνει ο πελάτης που ψάχνει στο internet, ούτε φυσικά το "κατανοούν" και το "αξιολογούν" και τα ρομποτάκια των sites σύγκρισης τιμών.
Το πρώτο δημιουργεί αρνητικές εντυπώσεις και σχόλια, κυρίως στον κύκλο του ενδιαφερόμενου. Αν και ποτέ δεν ξέρεις ποιος είναι αυτός ο ενδιαφερόμενος. 
Το δεύτερο, όμως, από τη στιγμή που “χωνεύεται” από το σύστημα, επηρεάζει άμεσα τους μέσους όρους και του προορισμού και τους εθνικούς! Και είναι πολύ εύκολο, να περάσει αυτή η “εικόνα” και στα διεθνή media και να δούμε σε λίγο επικριτικά δημοσιεύματα με περίεργους τίτλους…
Είναι ξεκάθαρο δε, ότι δεν το καταλαβαίνει ούτε ο δημοσιογράφος που καταγράφει μία εικόνα τη στιγμή που ψάχνει, ούτε όμως και ο πρωθυπουργός που ήθελε να κάνει παρέμβαση.
“Μα, πρέπει να σκέπτεται ένας ξενοδόχος όλα αυτά, όταν ανεβάζει μία τέτοια τιμή στο διαδίκτυο;”, θα μου πεις.
“Φυσικά και ναι!” θα σου απαντήσω. Σε μία διεθνοποιημένη αγορά και μία αλληλοεξαρτώμενη και αλληλοεπηρεαζόμενη ηλεκτρονική κοινότητα, τελικά, κάθε κίνηση έχει σημασία και επιπτώσεις. Γενικότερα.
Αν το κάνουν αυτό 300-400 ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα, νά’ το το δείγμα που αλλάζει την εικόνα και αλλοιώνει την πραγματικότητα.
Ας προσέχουν λίγο περισσότερο τι υπογράφουν με τα booking engines, επομένως, οι φίλοι μου και ας μελετάνε τι ανεβάζουν σε διαδικτυακή θέα, λίγο πιο προσεκτικά, πριν πατήσουν το post. Γιατί το επιχείρημα είναι “πλασματικές οι τιμές”, δεν είναι ούτε σοβαρή, ούτε πειστική, απάντηση.
Για να είμαστε και ξεκάθαροι, όλα αυτό, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και κάποιοι που είδαν “φως” και αλλάζουν τα φώτα στις τιμές τους, έτσι;
Με αγάπη (εικονική)

angel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου