Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Έχει πολύ βάθος η υπόθεση με τις πλαστές εγγυητικές

- Η περίπτωση του γνωστού και στον τουρισμό, Δ. Τζιώτη...

Θόρυβο μέγα, έχει σηκώσει στην επιχειρηματική κοινότητα, η αποκάλυψη του κυκλώματος με τις πλαστές εγγυητικές επιστολές. Οι γνωρίζοντες λένε ότι αυτό που βγήκε είναι απλώς η κορυφή ενός μεγάλου "παγόβουνου”, για αυτό και οι έλεγχοι επεκτείνονται προς κάθε κατεύθυνση και προς πολλές περιπτώσεις...

 
...ένταξης σε προγράμματα και διαγωνισμούς, πέραν των συγκεκριμένων. 
Και φαίνεται ότι έχουμε μία ακόμη εφαρμογή (αρνητική αυτήν τη φορά) του καθ΄ημών παραφρασμένου γνωμικού “όποια πέτρα και αν σηκώσεις όλο και κάτι από τουρισμό θα βρεις από κάτω”. 
Κατ’ αρχάς, ο φερόμενος ως εμπλεκόμενος Δ. Τζιώτης, ο οποίος δήλωσε στον “Ελεύθερο Τύπο” ότι είναι “θύμα απάτης” για την περίπτωση εγγυητικής ύψους 4,7 εκατ. ευρώ για ένταξη σε πρόγραμμα επένδυσης ξενοδοχειακού αντικειμένου, είναι φυσικά αρκετά γνωστός και στο πολιτικό μας σύστημα και στον κόσμο της επικοινωνίας και της διαφήμισης, αλλά και στον τομέα του τουρισμού και εν προκειμένω και στον ΕΟΤ.
Η εταιρεία που εμπλέκεται, δεν είναι η Cleverbank, η διαφημιστική-επικοινωνιακή αλλά μία άλλη εταιρεία Blue Riviera, που είναι τουριστική-ξενοδοχειακή-κατασκευαστική.
Για την ιστορία, ως προς τα τουριστικά, η Cleverbank, είχε αναλάβει, με άλλες εταιρείες, μέρος των μεγάλων διαφημιστικών εκστρατειών του ΕΟΤ στα μέσα της δεκαετίας του 2000 και γενικά έκτοτε συμμετείχε και σε ανάλογους διαγωνισμούς σε Περιφέρειες, αλλά ο ίδιος ο Δ. Τζιώτης, από τις αρχές, λιγότερο και προς τα μέσα του 2012, περισσότερο, είχε αρχίσει να εμφανίζεται στον Οργανισμό, με… ομιχλώδη ιδιότητα. Η οποία αργότερα πήρε μία πιο συγκεκριμένη μορφή, με τη συμμετοχή της εταιρείας σε έναν περιπετειώδη, όπως αποδείχθηκε στην εξέλιξη, διαγωνισμό για την κατάρτιση επικοινωνικού σχεδίου για τις αγορές της Μ. Βρετανίας και της Γερμανίας.
Λίγο μετά, τον Απρίλιο του 2013, τον είδαμε και μέλος της Ομάδας Εργασίας, υπό τον πρωθυπουργό, για την υποβολή προτάσεων για τη δημιουργία Εθνικού Brand...

Για να δούμε τι θα βγάλει η συνέχεια της έρευνας, γιατί ακούμε ότι εμπλέκονται και άλλες εταιρείες από τον χώρο του τουρισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου