Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2014

EOT: hit με hit και click με click, κτίζεται η νέα στρατηγική προβολής του Τουρισμού

- "现在在中国也" *

Αξιοποίηση των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και επαγγελματικής επικοινωνίας μέσω του διαδικτύου, χρήση νέων τεχνολογιών και εφαρμογών, στόχευση σε ειδικά κοινά και προσαρμογή μηνυμάτων και προβολών στο ανθρώπινο στοιχείο, είναι τα βασικά στοιχεία του νέου επικοινωνιακού προγράμματος του ελληνικού τουρισμού για την περίοδο 2014-2015, όπως…




…αυτό παρουσιάστηκε σήμερα από την υπουργό Τουρισμού Ο. Κεφαλογιάννη και τον γ.γ. του ΕΟΤ Πάνο Λειβαδά.
“Keep it simple and smart’ κατά πως θα έλεγαν και οι Αγγλοσάξονες και η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν και πολλές άλλες επιλογές, καθώς ο προϋπολογισμός του ΕΟΤ για διαφήμιση και προβολή, βαίνει ακόμα μειούμενος, κατά τας επιταγάς των οικονομικών και δημοσιο-λογιστικών κεφαλών της κυβέρνησης - κάτι πάνω από 7 εκατ. ευρώ είναι το διαθέσιμο κονδύλι - για τον τομέα που αναμένεται να φέρει 13 δισ. ευρώ στη χώρα φέτος, σε άμεσες εισπράξεις (δικό μας το σχόλιο).
Παρουσιάζοντας τη στρατηγική, η υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι το νέο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό είναι προσαρμοσμένο στις συνήθειες των τουριστών, τα κριτήρια επιλογής προορισμού, τον τρόπο που αναζητούν πληροφόρηση οι επισκέπτες, τα κανάλια μέσα από τα οποία αγοράζουν υπηρεσίες και οργανώνουν το ταξίδι τους.
Η κα Κεφαλογιαννη ανέφερε ότι για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, τόσο το υπουργείο όσο και ο ΕΟΤ αξιοποιούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό το διαδίκτυο και τα εργαλεία της ψηφιακής και κινητής τεχνολογίας.
«Το trip advisor και το expedia, είναι σημαντικοί μας σύμμαχοι στην προσπάθεια μας να έχουμε σταθερή και σοβαρή παρουσία στο διαδίκτυο, ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι η επικοινωνία μας εξελίσσεται σε Ευρώπη, ΗΠΑ καθώς και στις νέες αγορές που στοχεύουμε». Σε αυτή τη προσπάθεια καταλυτικό ρόλο παίζει η διαδικτυακή πύλη του EOT, visitgreece.gr η οποία συγκεντρώνει το ενδιαφέρον 8,5 εκατομμύρια χρηστών από όλο τον κόσμο.
Κάνοντας έναν απολογισμό για το έργο που έγινε τα τελευταία δυο χρόνια στο υπουργείο Τουρισμού, η κυρία Κεφαλογιάννη τόνισε ότι σε αυτό το διάστημα, με σκληρή δουλειά άλλαξε η τουριστική εικόνα της χώρας στο εξωτερικό και χτίσθηκαν σχέσεις εμπιστοσύνης με τις μεγάλες τουριστικές αγορές. Υπογράμμισε δε ότι "όλοι μαζί, ΣΕΤΕ-ΞΕΕ- εργαζόμενοι,  καταφέραμε την αναγέννηση του ελληνικού τουρισμού".
Καταλήγοντας η υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι η επιτυχία στον τουρισμό έχει αυξήσει τις υποχρεώσεις της χώρας έναντι των επισκεπτών της. «Έχουμε χρέος να καταπολεμήσουμε οτιδήποτε ενδέχεται να καλλιεργήσει αρνητικές εντυπώσεις στην Ελλάδα». Και κάλεσε όλους τους φορείς του τουρισμού αλλά και την Τοπική Αυτοδιοίκηση να δείξουν την απαιτούμενη υπευθυνότητα και σοβαρότητα. Οι καθαρές πόλεις, η πάταξη φαινομένων αισχροκέρδειας, η ευγένια, η φροντίδα των ζώων, η υπεύθυνη οδήγηση η φιλοξενία, είναι προαπαιτούμενα για να εξακολουθήσουμε να είμαστε πρωταγωνιστές στον τουρισμό.
Στα σύγχρονα μέσα προώθησης του ελληνικού τουρισμού  αναφέρθηκε κατά την παρουσίαση του ο  γ.γ. του ΕΟΤ.
Επισήμανε  αναλυτικά ποιες ενέργειες έχει κάνει ήδη ο ΕΟΤ και ποιες ακόμα βρίσκονται σε εξέλιξη  σχετικά με τις νέες αγορές (Κίνα, Βραζιλία, Ρωσία) για τις οποίες υπάρχει πλάνο ανάπτυξης. Τόνισε ότι η έμφαση που δίδεται στις νέες αγορές δεν σημαίνει ότι ατονούν οι προσπάθειες στις παραδοσιακές  τουριστικές αγορές που τροφοδοτούν με μεγάλο αριθμό επισκεπτών τη χώρα.
Ειδικά για την Κίνα, ο κ. Λειβαδάς, ανέφερε μάλιστα ότι εδώ και δύο μήνες, μία εκδοχή της σελίδας του visitgreece.gr είναι διαθέσιμη και στα κινέζικα (visitgreece.gr.cn).
Αποκάλυψε μάλιστα ότι το αυξημένο ενδιαφέρον των Κινέζων για την Ελλάδα ίσως οδηγήσει στη δρομολόγηση μεγαλύτερου αεροσκάφους στη γραμμή Σαγκάης- Αθήνας, ενώ εξετάζεται και η σύνδεση Πεκίνου- Αθήνας.
Η Βραζιλία έχει μπει στο στόχαστρο του ΕΟΤ μετά την εντυπωσιακή αύξηση των ταξιδιωτικών δαπανών τα τελευταία χρόνια ( από 16,5 δις.δολάρια το 2000 έφτασαν στα 22,2 δις. δολάρια το 2012 και στα 26,5 δις.δολάρια το 2013).
Ο ΕΟΤ συμμετείχε ως τιμώμενη χώρα στην έκθεση WTM στο Σάο Πάολο, ενώ την περίοδο του Μουντιάλ υλοποιείται διαφημιστική εκστρατεία για την Ελλάδα με υπαίθριες αφίσες στους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Θυμίζουμε ότι στο Σάο Πάολο  θα ανοίξει και Γραφείο του ΕΟΤ, αρμόδιο για τις αγορές της Λατινικής Αμερικής.
Στην αγορά των ΗΠΑ, από φέτος πραγματοποιούνται διαδικτυακά σεμινάρια (webinars), στα οποία, όπως τονίστηκε, μετέχει ικανοποιητικός αριθμός αμερικανών ταξιδωτικών πρακτόρων ενώ έχει ξεκινήσει σταθερή επικοινωνιακή γραμμή με τους Απόδημους και με Πανεπιστήμια, που έχουν έδρες ελληνιστικών σπουδών.

Ολόκληρη η παρουσίαση του ΕΟΤ, εδώ.

* "Τώρα και στα κινεζικά"

1 σχόλιο:

  1. "Τιποτα δεν ειναι τυχαιο στον τουρισμο", οπως αναγραφει και η παρουσιαση του ΕΟΤ.

    “Το trip advisor και το expedia, είναι σημαντικοί μας σύμμαχοι στην προσπάθεια μας να έχουμε σταθερή και σοβαρή παρουσία στο διαδίκτυο, ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι η επικοινωνία μας εξελίσσεται σε Ευρώπη, ΗΠΑ, καθώς και στις νέες αγορές που στοχεύουμε”, ανεφερε η Κα Υπουργος.

    Λοιπον αγαπητοι φιλοι τουριστικοι πρακτορες, καλοι μου συναδελφοι, ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ.
    Προετοιμαστειτε για ακομα μεγαλυτερο ανταγωνισμο. Περαν ολων των αλλοδαπων διαδικτυακων πυλων πωλησης που τρεφονται απο την αστοχια της αγωνιωδους προσπαθειας ξενοδοχων, τωρα θα σας/μας ανταγωνιζεται και ο επισημος κρατικος φορεας του τουρισμου.

    Αυτος που λαμβανει εσοδα απο τον κρατικο προϋπολογισμο.

    Και φυσικα, να σας θυμισω οτι ο κρατικος κορβανας, τρεφεται απο τους φορους, εισφορες, προστιμα που πληρωνει ο ελληνικος λαος.

    Τουριστικε πρακτορα και εσυ ελληνικος λαος εισαι.

    Απλα θα τροφοδοτεις τον ΕΟΤ με εσοδα, για να σε ανταγωνιζεται, με ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ συνεργασιες ημεδαπων και αλλοδαπων διαδικτυακων πυλων πωλησης, εισιτηριων, ξενοδοχειων, μεταφορων, εκδρομων.

    Δηλαδη, εσυ Τουριστικε Πρακτορα, παρια του τουριστικου κυκλωματος που αλλοι ονειρευτηκαν και υλοποιουν, εσυ Τουριστικε Πρακτορα, "αγκαθι" στα πελματα αυτων που σε πατουν, θα συνεχισεις να τροφοδοτεις ενα απολυτα ελεγχομενο συστημα πρετοριανων, μεχρι να "στραγγιξεις" και τελος, ως καλοστιμμενη λεμονοκουπα, πηγαινε να "κοβεις βρουβες".
    Μαλλον οχι.....μπορεις να κουβαλας βαλιτσες για φιλοδωρημα.

    Ντροπη στους ατυχεις υπηρετες της υπολανθανουσας "νεοφιλελευθερης" ερμηνειας των αγορων.

    Δυστυχως για εμας - γιατι αυτοι καλα περνανε - ουτε ξερουν τι σημαινουν αυτα, ουτε θεση πρεπει να εχουν στο πολιτικο μας συστημα. Γιατι η αγνοια τους (να βαλω ερωτηματικα σε αυτο ???) ΒΛΑΠΤΕΙ τον κοινωνικο φιλελευθερισμο, την επανατοποθετηση της χωρας μας, στο παγκοσμιο οικονομοτουριστικο χαρτη, τον κλαδο των τουριστικων γραφειων που ΑΚΟΜΑ ΑΝΤΕΧΕΙ, βλαπτει τον ελληνικο λαο και την δικαιοσυνη της ισοκατανομης ευκαιριων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή