Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή, 13 Ιουνίου 2014

Ο. Κεφαλογιάννη: "Όσα πέτυχαν οι πολλοί, δεν γίνεται να τα υπονομεύουν λίγοι..."

Στην (πιο) ορθή του διάσταση, από πλευράς πολιτικής και πολιτείας, έθεσε το θέμα των τιμών και του γενικότερου θορύβου που προκλήθηκε τις τελευταίες μέρες, ιδίως με
την αμφιλεγόμενη παρέμβαση του πρωθυπουργού, η υπουργός Τουρισμού Όλγα κεφαλογιάννη. Η οποία, μιλώντας χθες στην περιφερειακή διάσκεψη του ΣΕΤΕ, στο Ηράκλειο…

 
…απηύθυνε “σύσταση συμμόρφωσης” σε όσους σπεύδουν να αποκομίσουν ευκαιριακά κέρδη, αυξάνοντας τις τιμές σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς.
«Τη στιγμή που ο ελληνικός τουρισμός οδεύει για νέα χρονιά ρεκόρ ορισμένοι, ευτυχώς λίγοι, που ασχολούνται με τον τουρισμό σπεύδουν να επωφεληθούν της σημαντικής αύξησης της τουριστικής ροής», τόνισε η υπουργός Τουρισμού  και πρόσθεσε: «Η φήμη, η ταυτότητα ενός προορισμού, που έχει διαμορφωθεί σταδιακά και με επίπονες προσπάθειες των πολλών, δεν πρέπει να γίνεται προϊόν εκμετάλλευσης από τους λίγους. Καταφέραμε στα δύσκολα χρόνια της κρίσης να μειώσουμε τις τιμές. Να διορθώσουμε λάθη που μας έβγαλαν εκτός ανταγωνισμού. Αυτή η προσπάθεια δεν πρέπει να πάει χαμένη». 
Η κυρία Κεφαλογιάννη ανέφερε ότι «ο τουριστικός κλάδος πρέπει να προστατεύσει τον ελληνικό τουρισμό, με ψυχραιμία, σύνεση και σοβαρότητα».
Η υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι στις κυβερνητικές  προτεραιότητες είναι η βελτίωση της ρευστότητας των επιχειρήσεων, η βέλτιστη διαχείριση των κρατικών και κοινοτικών κονδυλίων, η εκπόνηση μιας νέας επενδυτικής στρατηγικής για τον τουρισμό, ο εκσυγχρονισμός του τουριστικού προϊόντος και ο δραστικός περιορισμός της αδήλωτης εργασίας.
Εξέφρασε την αισιοδοξία της για την πορεία του ελληνικού τουρισμού, λέγοντας  «ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης». Στο πλαίσιο αυτό επισήμανε τις νομοθετικές παρεμβάσεις που θα γίνουν με το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου, τις νέες επικοινωνιακές δράσεις για το 2015 αλλά και τη στοχευμένη παρουσία της Ελλάδας στις μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις. 
Καταλήγοντας κάλεσε τις απερχόμενες διοικήσεις των Περιφερειών και των Δήμων, στο διάστημα που απομένει, να συνεχίσουν το έργο τους, ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα που θα βλάψουν την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό. Παράλληλα ζήτησε από τις νέες αυτοδιοικητικές αρχές να συντάξουν σχέδια τουριστικής ανάπτυξης που να είναι εναρμονισμένα με τις κατευθύνσεις του υπουργείου Τουρισμού και της κυβέρνησης.

Γενικά, πάντως, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, αυτό που επισημάνθηκε από όλες τις πλευρές ήταν ότι η πραγματικότητα στο θέμα των τιμών απέχει παρασάγγας από την εικόνα που δίνεται μέσω των ΜΜΕ, καθώς κατά μέσο όρο, οι αυξήσεις των τιμών είναι εντός λογικών πλαισίων και ανάλογα με την περίοδο και τον προορισμό, ακολουθούν τους νόμους της αγοράς, πλην ελαχίστων περιπτώσεων και εξαιρέσεων.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου