Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη, 10 Ιουνίου 2014

Οι Κινέζοι "σηκώνουν" (και) τα εκπτωτικά χωριά της Ευρώπης...

- Τι δείχνει έρευνα της McArthurGlen

Το ότι οι Κινέζοι τουρίστες τρελαίνονται για αγορές, ειδικά προιόντων πολυτελείας, είναι γνωστό και καταγεγραμμένο μεταξύ των προορισμών που τους υποδέχονται. Και όσο αυξάνει ο αριθμός των Κινέζων, μέσων εισοδηματικών τάξεων που ταξιδεύουν, τόσο εντυπωσιακά είναι και τα μεγέθη που καταγράφονται, ειδικά στα εκπτωτικά εμπορικά κέντρα. Όπως αναφέρει η αλυσίδα…


… outlets McArthurGlen, οι αγορές αφορολόγητων ειδών των Κινέζων στα καταστήματά της στην Ευρώπη, εμφανίζει αυξηση 270% (!) την περίοδο 2012-2013, ενώ συνολικά πλέον, οι Κινέζοι πελάτες αντιπροσωπεύουν το 20% των πωλήσεών της (στα tax-free, πάντα).
Από τα 20 designers outlets της εταιρείας στην Ευρώπη - μεταξύ αυτών και το ελληνικό, στην εμπορική ζώνη του Αεροδρομίου της Αθήνας - τα πιο δημοφιλή για τους Κινέζους αποδεικνύονται  εκείνα της Ιταλίας (Ρώμη, Μιλάνο, Βενετία) καθώς και τα outlets στη Βιέννη και στην Ολλανδία, κοντά στα σύνορα με τη Γερμανία.
Σύμφωνα με έρευνα της McArthurGlen, ο Κινέζος πελάτης της δαπανά κατά μέσο όρο οκτώ φορές περισσότερα χρήματα για αγορές από τους άλλους πελάτες, αν και στα outlets της Ιταλίας, η σχετική δαπάνη είναι 10πλάσια των άλλων πελατών.
Η ίδια έρευνα δείχνει ότι οι αγορές είναι η δεύτερη πιο αγαπημένη συνήθεια των Κινέζων τουριστών, μετά τις περιηγήσεις σε αξιοθέατα και πως τουλάχιστον ένας στους τρεις Κινέζους που ταξίδεψαν στην Ευρώπη το τελευταίο δωδεκάμηνο, επισκέφθηκε ένα εκπτωτικό “χωριό”.

Είναι ευνόητο ότι η συγκεκριμένη αλυσίδα προσφέρει υπηρεσίες και προιόντα ειδικά για Κινέζους, ενώ προγραμματίζει και ειδικές περιόδους εκπτώσεων που συμπίπτουν με ημερομηνίες στις οποίες ταξιδεύουν περισσότερο οι Κινέζοι, όπως η εβδομάδα της Νέας Χρονιάς, τον Φεβρουάριο.
Ενδιαφέρον έχει επίσης το εύρημα, ότι αυξάνει εντυπωσιακά και ο αριθμός των Κινέζων που ταξιδεύουν στην Ευρώπη, από λιγότερο γνωστές περιοχές της χώρας και άλλα μεγάλα αστικά κέντρα της περιφέρειά της, πλην των γνωστών (Σαγκάη, Πεκίνο, Γκουανγκζου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου