Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη, 26 Ιουνίου 2014

Αποτέλεσμα Ρεθυμνο-σερβικής "συμμαχίας", το spot προβολής του Ρεθύμνου

Το έχουμε δει, ήδη, όπως και πολλοί από εσάς σε ορισμένα κανάλια, αλλά και στο διαδίκτυο, το νέο σποτ προβολής του Ρεθύμνου. Να ασχοληθούμε λίγο και με το ιστορικό του. Όλα τα πλάνα προέρχονται από αερολήψεις που πραγματοποίησε διάσημο Σερβικό τηλεοπτικό συνεργείο για τη Σέρβικη Εθνική Τηλεόραση, και…

 
…απεικονίζουν θεαματικά το κάλλος του Ρεθύμνου.
Πλάνα από την μοναδική αστική παραλία, το επιβλητικό κάστρο, τη γραφική παλιά πόλη του σε συνδυασμό με την προβολή των άρτιων τουριστικών υποδομών αλλά και εικόνες από άλλα μέρη του νομού. Οι εικόνες συνοδεύονται από λέξεις – μηνύματα που απορρέουν από το όνομα Ρέθ ΥΜΝΟ.
Όλο το εγχείρημα εξ αιτίας τόσο των πολλαπλών αερο-λήψεων, των μηχανικών μέσων που χρησιμοποιήθηκαν, του πλήθους των συνεργατών που απασχολήθηκαν και που ήρθαν από το εξωτερικό, καθώς και η ομάδα δημιουργίας και παραγωγής του σποτ στην Αθήνα, έφτασε από άποψη κόστους να μπορεί να συγκριθεί με μια ακριβή και σύγχρονη παραγωγή ταινίας μεγάλου μήκους.
Ένα κόστος που μοιράστηκαν, η Σέρβικη εταιρεία SPECIALIS  και η Επιτροπή Τουριστικής ανάπτυξης Δήμου Ρεθύμνης μέσω των μελών της -  τουριστικών επιχειρηματιών και φυσικά, μέσω χορηγιών.
Η διαδικασία παραγωγής του σποτ καθώς και τα δικαιώματα χρήσης παραχωρήθηκαν δωρεάν στο Δήμο Ρεθύμνης. Το σποτ έχει ήδη αρχίσει να προβάλλεται στα μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα MEGA CHANNEL και STAR, στη Σέρβικη Τηλεόραση, καθώς και σε πολλές διαδικτυακές πύλες που το επικοινωνούν με όλο τον κόσμο.
Θα διατεθεί δε σε όποιον φορέα ή και ιδιώτη το αιτηθεί για την προβολή του Ρεθύμνου. https://www.youtube.com/user/rethymnogr 
Η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ Πολιτισμού  Πέπη  Μπιρλιράκη εκ μέρους της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης  του Δήμου εκφράζει την μεγάλη ικανοποίηση των Ρεθυμνιωτών για τη δημιουργία του πρώτου τηλεοπτικού σποτ στην ιστορία του τουρισμού, στο Δήμο Ρεθύμνης.
«Ως  γνωστόν, αναφέρει, μέχρι σήμερα το κράτος δικαιολογούσε κόστη προβολής και διαφήμισης για τον Τουρισμό μόνο στις Νομαρχίες και πρόσφατα Περιφέρειες.
Το κόστος δημιουργίας μιας τηλεοπτικής παραγωγής των 20- 30 δευτερολέπτων ανέρχεται σε δεκάδες χιλιάδες ευρώ – ποσά αβάσταχτα  για το Δήμο μας. Έτσι η ευκαιρία της πρόσφατης συνεργασίας μας με τα προηγμένα μέσα λήψης και τους ανθρώπους από τη Σέρβικη τηλεόραση τους οποίους μας σύστησε ο κ. Χάρης Αυγουστάκης  μέλος της Επιτροπής Τουρισμού, ήταν σωτήρια σε συνδυασμό με την πρόταση που είχαμε ήδη από το μεγάλο μας χορηγό κ. Βαρδή Βαρδινογιάννη, ο οποίος έχει ευεργετήσει το Ρέθυμνο και τον τουρισμό προσφέροντας απλόχερα τη βοήθειά του κάθε φορά που τη ζητάμε και όχι μόνο”. 
Η αγγλόφωνη έκδοση του σποτ:
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου