Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη, 24 Ιουνίου 2014

Ρόδος: 'Αλλο κλίμα και νέες προοπτικές στο workshop του FVW



Άλλο κλίμα, άλλες προοπτικές, άλλο επίπεδο συζητήσεων και επαφών. Το workshop του γερμανικού εκδοτικού οργανισμού FVW που διοργανώνεται αυτές τις μέρες στη Ρόδο, κινείται σε εντελώς διαφορετικούς ρυθμούς από τα αντίστοιχα που είχαν γίνει προ τριών και τεσσάρων ετών...



...στην Αθήνα και σε Ρόδο και Κω και γενικά συμπίπτει χρονικά με μία περίοδο κατά την οποία ο ελληνικός τουρισμός βιώνει μία υγιή και ισχυρή ανάκαμψη της κίνησης από τη γερμανική αγορά.
Σε ομιλία του στο συνέδριο ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς τόνισε πως σύμφωνα με τις υπάρχουσες εκτιμήσεις, το 2014 θα κλείσει με αύξηση των αφίξεων από τη Γερμανία σε ποσοστό 10%.
“Γνωρίζουμε τις ιδιαιτερότητες της γερμανικής αγοράς και προσαρμοζόμαστε σε αυτές. Οι Γερμανοί στην πλειοψηφία τους αποφασίζουν πολύ νωρίς για τις θερινές διακοπές τους. Η Ελλάδα το έτος 2013, ήδη από τον Φεβρουάριο, ήταν διαδικτυακά παρούσα στα σημαντικότερα κανάλια επικοινωνίας”, δήλωσε και επισήμανε πως από το 2013 ήταν η χρονιά της έναρξης της μεγάλης επιστροφής των Γερμανών, καθώς οι ταξιδιωτικές εισπράξεις ανήλθαν σε 1 δις 900 εκατομμύρια ευρώ σημειώνοντας αύξηση κατά 14,9% ενώ οι αφίξεις άγγιξαν τα 2,3 εκατομμύρια (+7,5%).
Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ οι βασικοί στόχοι της Ελλάδας είναι οι ακόλουθοι:
-Να διατηρήσει τη θέση της στους κορυφαίους δημοφιλείς προορισμούς παγκοσμίως και φυσικά στη Γερμανία
-Να δημιουργηθούν ακόμη περισσότερες θέσεις απασχόλησης
-Η δημιουργία νέων τουριστικών προϊόντων καθώς και η περαιτέρω ανάδειξη των μη προβεβλημένων προορισμών της χώρας μας
-Η βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών με έμφαση στη σχέση ισορροπίας μεταξύ τιμής και ποιότητας
-Η επέκταση της τουριστικής περιόδου στους πλάγιους μήνες ( Shoulder months).
“Η εποχή μας αλλάζει , το διαδίκτυο και η διάχυση της πληροφορίας μέσω της τεχνολογίας σηματοδοτεί μια νέα εποχή διαφήμισης. Η Ελλάδα προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα και διαδίδει την εικόνα της μέσω των κυριότερων ταξιωτικών ιστότοπων παγκοσμίως. Οι έρευνες και οι αριθμοί επιβεβαιώνουν τη νέα τάση. Το 37% των Γερμανών κλείνει τις διακοπές του μέσω του δικδικτύου”, πρόσθεσε και παρουσίασε τους τρόπους με τους οποίους η χώρα μας προβάλλεται στη Γερμανία.
Συντονιστής του συνεδρίου, όπως συνήθως, ήταν ο κ. Klaus Hildebrandt, αρχισυντάκτης του περιοδικού fvw ενώ μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν τουριστικοί επιχειρηματίες, τουριστικοί πράκτορες, εκπρόσωποι tour operators, ξενοδόχοι, στελέχη αεροπορικών εταιρειών κ.α.
Αν θα μπορούσαμε να ξεχωρίσουμε ένα θέμα από τα συνήθη και αναμενόμενα που συζητούνται στα workshops του fvw, αυτό είναι οι δυνατότητες και οι προοπτικές επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου.
Ενδιαφέρον σημείο είναι το ότι οι εκπρόσωποι των tour operators και των αεροπορικών εταιρειών βλέπουν θετικά την προοπτική αυτή, εκτιμώντας ότι η Ρόδος μπορεί να επιτύχει αυτόν τον στόχο, υπό συγκεκριμένες προυποθέσεις βεβαίως, από την πλευρά της προσφοράς και της σχετικής οργάνωσης της τοπικής τουριστικής αγοράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου