Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Συνάντηση (ελαφρώς ιστορική) ΣΥΡΙΖΑ και ΣΕΤΕ για τον Τουρισμό...

- Α. Τσίπρας: "Καλύτερη διάχυση των εσόδων στην πραγματική οικονομία, κορμός η μικρομεσαία επιχείρηση"
- Α. Ανδρεάδης: "Κατανόηση και ανοικτός διάλογος, με σημεία σύγκλησης" 

Έχει και μία χροιά “ιστορικής” σημασίας, η σημερινή επίσημη συνάντηση αντιπροσωπείας του προεδρείου του ΣΕΤΕ με τον πρόεδρο του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., Αλέξη Τσίπρα και συνεργάτες του, ενώ ορισμένοι διακρίνουν και μία “σημειολογία” στο ότι ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης άρχισε από τον Τουρισμό τις επαφές του με τους κοινωνικούς και επαγγελματικούς φορείς εν όψει της ΔΕΘ. Από πλευράς ΣΕΤΕ…


 
…παρουσιάστηκαν τα αναμενόμενα αποτελέσματα του τουρισμού για το 2014 και η εκτίμηση του ΣΕΤΕ ότι οι αφίξεις θα ξεπεράσουν τα 19,5 εκατ. (21,5 εκατ. συμπεριλαμβανομένης της κρουαζιέρας) ενώ τα άμεσα έσοδα θα ανέλθουν στα 13,5 δισ. Ευρώ (συνυπολογίζοντας τα έσοδα από την κρουαζιέρα).
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης - που αν δεν κάνουμε λάθος πρέπει να είναι η πρώτη σε επίσημο θεσμικό επίπεδο - ο ΣΕΤΕ, ως Κοινωνικός Εταίρος, ενημέρωσε τον πρόεδρο του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. σχετικά με τον οδικό χάρτη 2021, που στόχο έχει τα 24 εκατ. διεθνών αφίξεων και τα 48 δισ. Ευρώ σε Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν. Στόχοι οι οποίοι θα κατατάξουν την Ελλάδα ανάμεσα στους 10 μεγαλύτερους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως. Επιπλέον, ο Πρόεδρος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. κατατοπίστηκε σχετικά με τις πάγιες θέσεις του ΣΕΤΕ, όσον αφορά σε καίρια ζητήματα τα οποία χρήζουν άμεσης προσοχής και εφαρμογής για την επίτευξη των στόχων, όπως η εφαρμογή δίκαιου φορολογικού συστήματος, ο νέος επενδυτικός νόμος, η παροχή ρευστότητας στις υγιείς τουριστικές επιχειρήσεις, οι εργασιακές σχέσεις, οι ενεργητικές πολιτικές απασχόλησης και επαγγελματικής κατάρτισης, η πολιτική των αερομεταφορών και οι ακτοπλοϊκές διασυνδέσεις, η δημιουργία κοινής τουριστικής συνείδησης, αλλά και το χωροταξικό και ρυθμιστικό πλαίσιο το οποίο θα διευκολύνει την υγιή επιχειρηματικότητα.
Με την ολοκλήρωση της συνάντησης ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Ανδρέας Α. Ανδρεάδης δήλωσε ότι ο πρόεδρος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ενημερώθηκε για την πορεία του ελληνικού τουρισμού, καθώς και για τις πάγιες θέσεις του ΣΕΤΕ σχετικά με τα βασικά θέματα που απασχολούν τον τομέα μας. “Ως κοινωνικός εταίρος, παρουσιάσαμε τον οδικό χάρτη 2021 και ζητήσαμε την κατανόηση και υιοθέτηση του στρατηγικού αυτού σχεδίου για την περαιτέρω επιτυχία του ελληνικού τουρισμού” ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι ο κ. Τσίπρας ενημερώθηκε ακόμη σχετικά με την πορεία της Marketing Greece και τη συνεισφορά της στην προώθηση των ελληνικών τουριστικών προϊόντων, τη δημιουργία του ΙΝΣΕΤΕ και τις πρώτες ενέργειες που έχει υλοποιήσει όσον αφορά στην κατάρτιση και την εκπαίδευση στελεχών, καθώς και τη λειτουργία του SETE Intelligence το οποίο σε σύντομο χρονικό διάστημα έχει εκπονήσει σημαντικές μελέτες για τον ελληνικό τουρισμό, συμβάλλοντας στην περαιτέρω ενίσχυση της αξιοπιστίας των στατιστικών στοιχείων του ΣΕΤΕ. 
Υπήρξε κατανόηση σχετικά με τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού, ανοικτός διάλογος, καθώς και σημεία σύγκλησης, αλλά και καταγραφής διαφορετικών απόψεων” σχολίασε ο κ. Ανδρεάδης και πρόσθεσε ότι πάγια προτροπή του ΣΕΤΕ παραμένει “η απόλυτη διατήρηση της πολιτικής σταθερότητας της χώρας, η οποία με την υποστήριξη του τουρισμού, θα καταφέρει να εξελιχθεί σε μία αληθινά σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα, σε μία νέα Ελλάδα του 21ου αιώνα».
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, από την πλευρά του, σύμφωνα με σχετικά ρεπορτάζ επισήμανε ότι η αύξηση του τουρισμού θα έπρεπε να συνδέεται επαρκώς με τη διάχυση του τουριστικού εισοδήματος στην πραγματική οικονομία, την προστασία των εργασιακών σχέσεων και την αξιοπρεπώς αμειβόμενη απασχόληση, καθώς επίσης και με την προστασία του περιβάλλοντος και την ανάπτυξη της τοπικής παραγωγής.
Σύμφωνα με το στρατηγικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ για τον τουρισμό, προτεραιότητα είναι ο αναπροσανατολισμός του τουριστικού προτύπου και η ανασύνθεση του τουριστικού προϊόντος, προωθώντας ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού και στηρίζοντας καινοτόμες δράσεις. Κορμός θα είναι η μικρή και μεσαία επιχείρηση, με αναβαθμισμένες υπηρεσίες σε προσιτές τιμές για το μέσο πολίτη και τη μέση οικογένεια και σεβασμό στο φυσικό, ιστορικό και πολιτισμικό περιβάλλον. 


Υπογράμμισε, τέλος, την αντίθεση του ΣΥΡΙΖΑ στην ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου