Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη, 24 Σεπτεμβρίου 2014

Της Ημέρας: Tour Operators: "Μέχρι τον Ιούνιο, όλα καλά, μετά... ψάχναμε τα δωμάτια!"

Αγαπητό μου lobby,

παρακολούθησα με μεγάλο ενδιαφέρον τα περί της Σκανδιναβικής αγοράς αλλά πολύ περισσότερο τα όσα είπαν με ή χωρίς μικρόφωνο τα στελέχη των tour operators που βρέθηκαν στην Αθήνα αυτές τις μέρες. Και όσο κομψά και αν τα είπαν οι άνθρωποι, η εντύπωση με την οποία έφυγα ήταν μία: Χάσαμε…



…έναν ικανό αριθμό πελατών από τη Σκανδιναβία φέτος, επειδή οι τουριστικοί οργανισμοί έψαχναν δωμάτια και δεν έβρισκαν από τον Ιούλιο και μετά και επειδή, σε ορισμένες περιπτώσεις προορισμών, π.χ. Μύκονος, δεν έβρισκαν και τα slots που ήθελαν για τις πτήσεις τους!
“Μέχρι τις αρχές Ιουνίου πήγαιναν όλα πολύ καλά”, είπε ένας εξ αυτών και συνέχισε: “Μετά,  άρχισαν τα stop sales και τα overbooking, ψάχναμε δωμάτια και δεν βρίσκαμε - σε κάποιες πειρπτώσεις ακόμα και αυτά που είχαμε… κλείσει - και τα αεροπλάνα μας έρχονταν σχεδόν άδεια”!
Γενικά, αναφέρθηκαν όλοι και στην υπερκτίμηση του αριθμού θέσεων και πακέτων που είχαν δεσμεύσει και που τελικά δεν καλύφθηκε (για αυτό και προχώρησαν σε ειδικές προσφορές το διάστημα Ιουλίου-Αυγούστου - αλλά απέδωσαν μέρος της κατάστασης που αντιμετώπισαν φέτος και στην αυξημένη δραστηριότητα των low cost αεροπορικών εταιρειών και στις πωλήσεις μέσω των τουριστικών portals, αλλά το “παράπονο” για τη στάση και πρακτική ορισμένων ξενοδόχων, σε μεγάλους και δημοφιλείς προορισμούς, ήταν εμφανές.
Στους μικρότερους προορισμούς που είχαν φέτος στο πρόγραμμά τους, όμως, όλα κύλησαν πιο ομαλά και ωραία.
Από την άλλη πλευρά, σύμφωνα με τα στοιχεία τους, οι εντυπώσεις των πελατών τους από τα ελληνικά ξενοδοχεία ήταν σχεδόν άριστες, γεγονός που τα ανέβασε στις πρώτες θέσεις μεταξύ όλων των προορισμών, με την Κω ειδικά, να ξεχωρίζει.
Αντιθέτως, οι δημόσιες υποδομές - αεροδρόμια, λιμάνια, οδικό δίκτυο - ήταν και πάλι οι κύριες πηγές αρνητικών κριτικών και εντυπώσεων.
Ενδιαφέρουσα, πάντα, η άμεση εικόνα από τους βασικούς παίκτες των αγορών. Και χρήσιμη, για όσους θέλουν να αλλάξουν κάποια πράγματα…
Με αγάπη (δεσμευτική)

angel 


1 σχόλιο:

  1. Έτσι είναι, στο κέντρο της πόλης της Ρόδου που παραδοσιακά έμεναν σκανδιναβοί και κυρίως πιτσιρικαρία λόγω γειτνίασης με μπαρ στριτ, φέτος οι ξενοδόχοι επέλεξαν άλλες -ανατολικές- εθνικότητες, με αποτέλεσμα η εξωξενοδοχειακή αγορά να υποφέρει αφου εξαφανίστηκαν οι παραδοσιακοί ριπίτερς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή