Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Grekland Panorama 2015: Η μοναδική έκθεση για την Ελλάδα στην Σκανδιναβία, μεγαλώνει και επεκτείνεται!


Σε ακόμη πιο δυναμική προβολή της Ελλάδας, μετά τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης έκθεσης Grekland Panorama στην Στοκχόλμη, τον περασμένο Φεβρουάριο, επενδύει η διοργανώτρια North Events. Μεταφέρει τη 2η διοργάνωση της έκθεσης στο μεγαλύτερο θολωτό εκθεσιακό κέντρο του κόσμου, το ERICSSON GLOBE, σε μία συνολική έκταση 4.200τμ. προχωρά σε νέες συνεργασίες και συνέργειες και...

 
...στοχεύει σε τουλάχιστον 10.000 επισκέπτες.
Το GREKLAND PANORAMA 2015, που θα διοργανωθεί στις 13 - 15 Φεβρουαρίου, παρουσιάστηκε στις 23 Σεπτεμβρίου σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Radisson Blue Park, παρουσία εκπροσώπων του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, Φορέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης, όλων των κύριων τουριστικών φορέων της χώρας (ΞΕΕ, ΣΕΤΕ, ΠΟΞ, HATTA κ.α.), του Ελληνο-Σουηδικού Επιμελητηρίου καθώς και μεγάλου αριθμού ξενοδόχων και τουριστικών επιχειρηματιών από όλες τις περιοχές της χώρας.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν και υψηλόβαθμα στελέχη Tour Operators της Σκανδιναβίας, η κα Johanna Strand, Product Manager Greece της TUI Nordic, ο κ. Manos Iatrou από τον Apollo Kuoni, και ο κ. Jacke Mentzas, Διευθύνων Σύμβουλος της Airtours.
Μεταξύ άλλων, τα στελέχη των tour operators ανάφεραν ότι η ζήτηση για την Ελλάδα ήταν μεγάλη για τη φετινή περίοδο, αλλά δεν στάθηκε δυνατόν να απορροφηθεί εξ ολοκλήρου, καθώς την περίοδο αιχμής δεν υπήρχαν επαρκή διαθέσιμα δωμάτια στους μεγάλους προορισμούς. Τόνισαν ότι ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών τους από τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες και υποδομές ήταν πολύ υψηλός, αλλά όπως ανέφεραν, κατεγράφησαν ορισμένα προβλήματα σε επίπεδο δημόσιων υποδομών (π.χ. Αεροδρόμια και οδικό δίκτυο).
Εξήραν την πρωτοβουλία για τη διοργάνωση του Grekland Panorama και εξέφρασαν την πλήρη υποστήριξή τους και στη διοργάνωση του Grekland Panorama 2015.
Ο Γεν. Διευθυντής της North Events Λεωνίδας Μπαμπάνης παρουσίασε τα βασικά χαρακτηριστικά και τις καινοτομίες του Grekland Panorama 2015, το οποίο φέτος θα αναπτυχτεί σε πολύ μεγαλύτερο χώρο από τη περυσινή διοργάνωση, το Globe Arenas και θα περιλαμβάνει πολλά νέα χαρακτηριστικά.
Μεγάλη σημασία έχει δοθεί στο πρόγραμμα εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων - ειδικά για οικογένειες με παιδιά - και ετοιμάζονται εντυπωσιακά  events, happenings και κληρώσεις πλούσιων δώρων.
Στο πλαίσιο αυτό, ο ιδρυτής και πρόεδρος της εταιρείας GAEA Products Ά. Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε στην στρατηγική συνεργασία με τη North Events ως Exclusive Culinary Partner στο Grekland Panorama 2015, με στόχο την ανάδειξη της Ελληνικής Γαστρονομίας και την προώθηση παραδοσιακών ελληνικών προιόντων στο Σκανδιναβικό κοινό. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης θα διοργανωθούν πολλά events γευσιγνωσίας με παραδοσιακές ελληνικές συνταγές, με συμμετοχή και του Sympossio. 
Παράλληλα, ο Πρόεδρος του “Χαμόγελο του ΠαιδιούΚ. Γιαννόπουλος παρουσίασε την πρωτοβουλία για τη δημιουργία ενός Θεματικού Πάρκου για παιδιά, έκτασης 250 τ.μ. που θα διαμορφωθεί στο χώρο της έκθεσης, με θέμα την Ελληνική Μυθολογία και Ιστορία, εκδήλωση που έχει τεθεί υπό την Αιγίδα του Δήμου της Στοκχόλμης και υποστηρίζεται ενεργά από αυτόν.
Τέλος, έγινε παρουσίαση Μελέτης για τις προτιμήσεις και τα χαρακτηριστικά του Σκανδιναβού Επισκέπτη για την Ελλάδα, η οποία έχει διενεργηθεί για λογαριασμό της North Events από τον κ. Henrik Koch Managing Director & Partner της εταιρίας Related. 
Το GREKLAND PANORAMA διοργανώνεται από την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015 μέχρι και την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015.
Η έκθεση θα είναι ανοικτή για το κοινό, με δωρεάν είσοδο, το Σάββατο και την Κυριακή, 14 και 15 Φεβρουαρίου, από τις 10:00 έως και τις 18:00.
Την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου θα λάβουν χώρα εκδηλώσεις επαγγελματικής δικτύωσης για τους εκθέτες της έκθεσης με στελέχη και παράγοντες των τουριστικών αγορών της Σκανδιναβίας καθώς και η επίσημη τελετή έναρξης της έκθεσης.
Το GREKLAND PANORAMA τελεί υπό την Αιγίδα και Υποστήριξη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Ταξιδιωτικών Γραφείων και του Ελληνο-Σουηδικού Επιμελητηρίου.
Μεταξύ των Χορηγών & Υποστηρικτών του, είναι οι μεγαλύτεροι tour operators που φέρνουν τουρισμό στην Ελλάδα: Apollo Kuoni, TUI Fritidsresor, VING, Airtours, Solresor, TEMA, Detur κ.α.. 
Υπενθυμίζεται ότι στην έκθεση GREKLAND PANORAMA 2014, συμμετείχαν όλοι ανεξαιρέτως οι μεγαλύτεροι tour operators της Σουηδίας - που διαχειρίζονται περισσότερο από το 70% της κίνησης προς την Ελλάδα: Apollo Kuoni, TUI Fritidsresor, VING, Solresor, Airtours, Detur, Tema Resor όπως και η Aegean Airlines, η SAS (στις παράλληλες εκδηλώσεις). Πότε ξανά στο πρόσφατο παρελθόν δεν έχουν συμμετάσχει όλοι μαζί οι παραπάνω tour operators σε διεθνή έκθεση τουρισμού.
Αποτελέσματα:
 • Συμμετοχές: περισσότεροι από 115 εκθέτες από την Ελλάδα  (ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, περιφέρειες – δήμοι – τοπικές αυτοδιοικήσεις, οργανισμοί, φορείς, ενώσεις, σύνδεσμοι, επιμελητήρια, ταξιδιωτικά γραφεία, εταιρίες διάθεσης ελληνικών προϊόντων). 
 • Περισσότεροι από 7.000 Σουηδοί επισκέφθηκαν την έκθεση τις 2 ημέρες διεξαγωγής της (15&16 Φεβρουαρίου 2014). 

 • Περίπου 1.800* πακέτα διακοπών για την Ελλάδα υπολογίζεται ότι πουλήθηκαν το διάστημα αυτό. (* στοιχεία συμμετεχόντων tour operators). 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου