Λίγα είπε αλλά πολλά άφησε να εννοηθούν ο πρόεδρος του ΕΟΤ Ν. Κανελλόπουλος σε δηλώσεις του στο «Βήμα» σήμερα. Απέφυγε να επεκταθεί στη νέα μορφή που σχεδιάζεται στο ΥΠΠΟΤ για τον Οργανισμό, καθώς,
είναι γνωστό ότι έχει εκφράσει αντιρρήσεις, πλην όμως, έχει επίσης καταστήσει σαφές ότι θα εφαρμόσει το πλάνο της πολιτικής ηγεσίας.
Εμείς κρατάμε δύο σημεία.
Το ένα είναι αυτό που λέει για τους «υπεύθυνους περιοχών», τους area managers, σκέψη που υπάρχει για τις χώρες όπου θα κλείσουν Γραφεία Εξωτερικού (προσπερνάμε βεβαίως εν τάχει την αποκάλυψη ότι από τα 9 Γραφεία που θα κλείσουν, τα... τρία θα είναι στη Γερμανία) η οποία έχει πολύ ενδιαφέρον. Ισως δε, να σχετίζεται και με μία κίνηση για την οποία μάθαμε καθυστερημένα και θα σας ενημερώσουμε αύριο.
Το άλλο είναι η ιδέα για το λογότυπο του ΕΟΤ, το τουριστικό «σήμα» της Ελλάδας, να περιλαμβάνεται σε συσκευασίες ελληνικών προϊόντων που εξάγονται.
Είναι μία πολύ καλή ιδέα, ωστόσο, λυπόμαστε που θα το επισημάνουμε, αλλά είχαν προηγηθεί άλλοι.
Αν θυμόμαστε καλά, ανάλογη συμφωνία προς μεγάλες ελληνικές εξαγωγικές εταιρίες είχαν επιδιώξει να κάνουν και η Φάνη Πετραλιά και ο Αρης Σπηλιωτόπουλος. Επομένως, όποιος το πλάσαρε στη σημερινή πολιτική ηγεσία ως "νέα ιδέα", ή ατύχησε, πράγματι, ως προς το "νέα" ή την πάτησε θεωρώντας ότι θα έχει επέλθει "λησμονιά"...
Το σχετικό δημοσίευμα, εδώ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου