«Εφέτος το μοναδικό εργαλείο μάρκετινγκ που είχαμε ήταν οι τιμές των ξενοδοχείων και τίποτε άλλο», τονίζει ο πρόεδρος του πρόεδρος Γ. Τσακίρης και καλεί την κυβέρνηση να προχωρήσει σε...
...ριζική αναμόρφωση της τουριστικής πολιτικής, καθώς τα ξενοδοχεία που θα περάσουν σε ζημιογόνο λειτουργία το 2010 θ είναι πολύ περισσότερα από τα αντίστοιχα ου 2009.
Σε συνέντευξη του στο «Βήμα» ο Γιώργος Τσακίρης επισημαίνει επίσης ότι το 50% των ξενοδοχείων κινήθηκε σε τιμές χαμηλότερες από πέρυσι, κάτι που θα έχει ευνόητες επιπτώσεις στα έσοδα...
Αυτό είναι το "ζουμί", αν θέλετε περισσότερα, εδώ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου