Μία αρκετά λεπτομερή εικόνα της ξενοδοχειακής αγοράς και της εξέλιξης των βασικών μεγεθών της δίνεται για πρώτη φορά, μέσα από τη νέα ερευνητική προσπάθεια του ΙΤΕΠ. Τα πρώτα συμπεράσματα δείχνουν κάμψη κατά 11%...
...του κύκλου εργασιών των ελληνικών ξενοδοχείων το δεκάμηνο του 2010 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, κατά το οποίο η ποσοστιαία μείωση άγγιξε περίπου το 12,6% συγκριτικά με την ανάλογη περίοδο του 2008.
Η έρευνα με θέμα "Εξελίξεις στα βασικά μεγέθη της ελληνικής ξενοδοχειακής αγοράς κατά τα έτη 2009-2010" παρουσιάσθηκε από το ΙΤΕΠ και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας στο περιθώριο της Philoxenia.
Ο πρόεδρος του ΞΕΕ Γιώργος Τσακίρης σχολιάζοντας τα συμπεράσματα της έρευνας σημείωσε ότι οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της χώρας χρησιμοποιούν τις τιμές τους ως το μοναδικό εργαλείο marketing στην κατεύθυνση προσέλκυσης της πελατείας τους, δεδομένης της έλλειψης κονδυλίων για την προβολή της χώρας στο εξωτερικό και της συρρίκνωσης της τιμής του τουριστικού πακέτου ελέω ανταγωνισμού.
Ο Γενικός Διευθυντής του Ινστιτούτου κ. Διονύσης Χιόνης ανέφερε ότι η μέση τιμή των δωματίων τη περίοδο Μαΐου –Αυγούστου φέτος μειώθηκε κατά 4,3% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Το ίδιο διάστημα η μέση πληρότητα των ξενοδοχείων μειώθηκε κατά 4,9%. Στις εκτιμήσεις που προκύπτουν από την έρευνα η συνολική απασχόληση στα ξενοδοχεία της χώρας τον Μάιο ανήλθε σε 141.314 άτομα και τον Αύγουστο σε 161.675.
Η απασχόληση στο διάστημα Μαίου-Αυγούστου μειώθηκε στα ξενοδοχεία της χώρας κατά 1,8%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου