Κάθε επιχείρηση βιώνει την κρίση με το δικό της τρόπο και σε συνθήκες ανάλογες με την αγορά εντός της οποίας δραστηριοποιείται. Ωστόσο το ότι στα ξενοδοχεία που λειτουργούν κατά κύριο λόγο ως χώροι...
προσωρινής στέγασης του έρωτα ζευγαριών, ερωτευμένων και μη – κοινώς λειτουργούν με το πολυσυζητημένο προιόν της ημιδιαμονής – βρίσκονται συνήθως περισσότερα χρήματα στα ταμεία τους έναντι άλλων ξενοδοχείων, δεν σημαίνει κατ’ ανάγκην ότι δεν έχουν και αυτά αισθανθεί την κρίση...
Αυτό όμως δεν είναι μία διευκρίνιση που ενδιαφέρει ή που πτοεί τους επίδξους εγκληματίες...
Ενδιαφέρον το ρεπορτάζ στο «Βήμα», εδώ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου