Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Τη διαφορά στους προορισμούς την κάνουν οι άνθρωποι...

Παλαιό το ερώτημα στον χώρο του τουρισμού: ο προορισμός κάνει τους ανθρώπους ή οι άνθρωποι τον προορισμό; Αφού το είχαμε υπό τη βάσανο της έρευνας και της εμπειρίας σχεδόν δύο δεκαετίες, τελευταία, κλίνουμε προς το δεύτερο. Και περιπτώσεις όπως ο Μάριος Κουνέλης...

...ο νεαρός επιχειρηματίας που τόλμησε να "ζήσει τον μύθο" του, με πείσμα, υπομονή, φαντασία και διάθεση για δημιουργία στα Καλάβρυτα, μάλλον μας επιβεβαιώνουν.
Τα Καλάβρυτα τα ξέραμε, χρόνια τώρα. Τα «μάθαμε», όμως, με τον Μάριο. Και σαν ασχολούμενοι με τον τουρισμό αλλά και σαν επισκέπτες. Η διαφορά, ελπίζουμε, είναι απολύτως διακριτή και σημαντική.
Μπορεί να ξέρεις έναν προορισμό και να τον έχεις επισκεφθεί και αρκετές φορές, αλλά τελικά τι σε κάνει να τον γνωρίζεις πραγματικά και να τον αγαπήσεις;
Τι κάνει τη διαφορά μεταξύ μιας συμβατικής επίσκεψης και λίγων διανυκτερεύσεων που θα χαθούν τελικά στην αχλύ της καθημερινότητας, ύστερα από λίγο καιρό και μιας εμπειρίας που σε ανεβάζει, σε κερδίζει και σε ελκύει μένοντας «ζωντανή» μέσα σου;
Εμείς απαντάμε οι άνθρωποι και οι χώροι τους. Εν προκειμένω, ο επιχειρηματίας και το κατάλυμά του. Γιατί τον Μάριο δεν προλάβαμε ακόμα να τον γνωρίσουμε σαν άνθρωπο, πόσω μάλλον να τον πούμε «φίλο» μας αλλά τον ζήσαμε και τον παρακολουθήσαμε σαν επιχειρηματία και σαν "διαχειριστή προορισμού".
Ο τρόπος που κινήθηκε, ο τρόπος που ασχολήθηκε, ο τρόπος που διάλεξε συνεργάτες –όπως η... πολυμήχανος Μαρία Παπάζογλου της myPublics - και οργάνωσε την τοπική του αγορά, βλέποντας διαρκώς και πέρα από τα χωροταξικά όρια του ξενοδοχείου του, είναι, πιστεύουμε, ένα «μοντέλο» το οποίο αποτελεί αδήριτη ανάγκη για τον ελληνικό τουρισμό, αυτήν την κρίσιμη εποχή.
Η αποχώρηση του Μάριου Κουνέλη από τη διαχείριση του Helmos Hotel έγινε γνωστή πριν από αρκετές μέρες, αλλά εν είχαμε την ευκαιρία να αναφερθούμε σε αυτήν όπως θέλαμε και αισθανόμαστε ότι το οφείλαμε στον Μάριο. 
Όπως δήλωσε ο ίδιος στο traveldailynews.gr, βασική αιτία ήταν η αρνητική έκβαση της προσπάθειας αναδιαπραγμάτευσης των όρων της συνεργασίας με τους ιδιοκτήτες.
Είναι σαφές, ότι ο Μάριος, έχει κάνει, ήδη τα σχέδιά του για την «επόμενη μέρα».  Εμείς, απλά, ευχόμαστε να αφορούν στον τουρισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου