Μπορεί, επίσης, να έχουμε φθάσει στο σημείο να υποδεχόμαστε με ικανοποίηση και θετικές επισημάνσεις τις ανακοινώσεις μέτρων για τα «αυτονόητα» και τα στοιχειώδη, αλλά σε αυτό το σημείο μας έχουν φθάσει, δυστυχώς.
Επί της ουσίας, οι στρατηγικοί στόχοι, όπως τους παρουσίασε ο Π. Γερουλάνος, είναι να παρέχονται βασικές υπηρεσίες παντού, να εξειδικευθούν υπηρεσίες στους πρώτους σε επισκεψιμότητα χώρους και σταδιακά να αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες σε όλους τους χώρους.
Για την εκτέλεση του προγράμματος η διαδικασία θα γίνει σταδιακά σε συνεργασία με άλλους φορείς( ΕΟΤ, ΤΑΠ, ΜΚΟ), δεν προβλέπεται αύξηση στο κόστος εισιτηρίων, το προσωπικό που θα χρειαστεί θα καλυφθεί με μετατάξεις, ενώ θα γίνει και πρόσληψη εποχικού προσωπικού.
Το όλο πρόγραμμα, σε πρώτη φάση, θα έχει κόστος που δεν θα ξεπερνάει τα 20 εκατ. ευρώ.
Στις βασικές υπηρεσίες προβλέπεται η παρουσία ενημερωτικού φυλλαδίου, κυλικείου (ή αυτόματου πωλητή νερού και αναψυκτικών), τουαλέτας και χώρου στάθμευσης. Στις επιθυμητές υπηρεσίες προβλέπεται η δημιουργία δίγλωσσης πινακίδας ή λεζάντας, πρόσβαση στα ΑΜΕΑ (όπως και οι τουαλέτες για ΑΜΕΑ) και το πωλητήριο και η διάθεση εκδόσεων.
Σε εξειδικευμένες υπηρεσίες θα περιλαμβάνονται τα εκπαιδευτικά προγράμματα, το σύστημα αυτόματης ξενάγησης, η μηχανογραφημένη έκδοση και διαχείριση εισιτηρίων.
Ελπίζουμε, κ. Γερουλάνο, να μην περάσει άλλος ένας χρόνος μέχρι να υλοποιηθούν όλα αυτά.
Και να να δούμε, επίσης, σύντομα και την πρέπουσα και ομοίως "αυτονόητη" συνέχεια: μία καλά μελετημένη στρατηγική marketing των Μουσείων σε εσωτερικό και εξωτερικό, ευέλικτη και στοχευμένη τιμολογιακή πολιτική και φυσικά... «ανοικτά μυαλά» στο θέμα της παραχώρησης τέτοιων χώρων για τη διοργάνωση κοινωνικών ή άλλων εκδηλώσεων που γίνονται στο πλαίσιο διεθνών συνεδρίων και ανάλογων διοργανώσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου