Με σαφώς λιγότερες συμμετοχές, περιορισμένο πρόγραμμα εκδηλώσεων και με την ξενοδοχειακή αγορά της Θεσσαλονίκης σε μεγάλη κρίση, ανοίγει αύριο τις πύλες της η 26η Philoxenia. Αυτό πάντως που ακούμε τις τελευταίες μέρες...
...στην Αθήνα, από τους περισσότερους δημοσιογράφους του τουρισμού, είναι ότι για πρώτη φορά ύστερα από 15-20 χρόνια (όσο δηλαδή, μετρούν οι παλαιότεροι στον χώρο) ουδείς δείχνει να ασχολείται ούτε έχει ασχοληθεί με όσους εκ των τουριστικών συντακτών πρόκειται να επισκεφθούν την έκθεση (με ίδια μέσα βεβαίως αφού έχουν κοπεί φέτος οι δημοσιογραφικές αποστολές).
Μέχρι και χθες το απόγευμα, ούτε μια ειδοποίηση, ούτε μια ενημέρωση, ένα πρόγραμμα, ούτε καν κάποια πρόσκληση, για τα εγκαίνια έστω!
Οπως σχολίαζε χθες δημοσιογράφος - και μάλιστα ενώπιον της πολιτικής ηγεσίας του Τουρισμού- η φετινή διοργάνωση τείνει να αποδειχθεί πολύ ταιριαστή με το θέμα της διαφημιστικής εκστρατείας της έκθεσης (το φλυτζάνι με ελληνικό καφέ): ολίγον... "καφενείο".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου