Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Τελικά και επιτέλους, "it's all about people", όπως λέει και το SITE...

«It is all about people», είπε σε μία αποστροφή της ομιλίας του ο νεοεκλεγείς πρόεδρος του SITE, Μιχαήλ Αργύρης, στην τελετή απονομής του «Βραβείου Αριστείας» IMIC-SITE Greece 2011. Και τράβηξε, ασμένως και αμέσως, την προσοχή μας…


…καθώς όσοι μας παρακολουθείτε καιρό τώρα αλλά και όσοι μας γνωρίζετε αυτό το διάστημα, ξέρετε καλά ότι πάντα ψάχνουμε και ασπαζόμαστε αυτό που «ξεχωρίζει, ξεφεύγει, ξεμπροστιάζει» (τα τρία… «Ξε» μας).
Επομένως, ευθαρσώς και ειλικρινώς και δημοσίως δηλώνουμε, ότι η τελετή αυτή του Συνδέσμου Στελεχών Επαγγελματικών Κινήτρων και Ταξιδίων ήταν ό,τι πιο κοντινό προς την πεμπτουσία του τουρισμού, έχουμε δει το τελευταίο διάστημα.
Αναμεταδίδουμε από την ομιλία του κ. Αργύρη:
«Εμείς γνωρίζουμε καλύτερα από όλους, ότι ο επαγγελματικός τουρισμός και τα ταξίδια κινήτρων, η «ακριβότερη» πελατεία του παγκόσμιου τουρισμού, βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στον άνθρωπο.
Γνωρίζουμε καλά ότι δεν διαχειριζόμαστε απλά τα παχυλά budgets των πελατών μας, ούτε τον ελεύθερο χρόνο τους. Διαχειριζόμαστε στόχους, υπολήψεις, όνειρα ζωής, επιβραβεύσεις, εμπειρίες και τελικά αλησμόνητες αναμνήσεις.
Ο φόβος μας δεν είναι ούτε οι υποδομές των ξενοδοχείων, ούτε τα καλά πούλμαν και αυτοκίνητα, ούτε τα εξαιρετικά φαγητά, ούτε τα λαμπερά πάρτι και οι αξέχαστες δραστηριότητες. Αυτά ξέρουμε ότι θα είναι άριστα! Γιατί αγοράζουμε ότι καλύτερο υπάρχει και το τεστάρουμε μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, καιρό πριν.
Η αγωνία μας είναι για τους ανθρώπους. Η πρώτη και η τελευταία εντύπωση του ταξιδιού. Το χαμόγελο που μπορεί να ξεχαστεί και να χαλάσει διαθέσεις και εικόνες».
Αυτό είναι ένα από τα θεμελιώδη νοήματα, παιδιά: Η συμβολή στον Τουρισμό του Απόστολου Παπαγιαννάκη, concierge στο “Grande Bretagne» και του Θανάση Μουρσιώτη, doorman στο Intercontinental και του κάθε Απόστολου και Θανάση που βρίσκονται σε παρόμοιες ή ανάλογες θέσεις ανά την επικράτεια.
Και αυτή η συμβολή πρέπει να διασφαλίζεται, να καλλιεργείται, να προστατεύεται και να επιβραβεύεται.
Μπράβο στο δ.σ. του SITE και στο νέο του πρόεδρο!
Ελπίζουμε να συνεχίσουν έτσι ή, έστω, κάπως έτσι, γιατί έχει μεγάλη ανάγκη η αγορά από νέες ιδέες και το κυριότερο από νέες νοοτροπίες.
ΥΓ1. Μάθαμε δε ότι μέχρι και ο Ν. Κανελλόπουλος, που λόγω θέσης τρέχει παντού σε κάτι τέτοια, αυτό, πραγματικά το ευχαριστήθηκε…
ΥΓ2 Και κανονίστε να μας διαψεύσετε τις προσδοκίες, ε; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου