Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Μάλλον έμπλεξαν (με) τα επικοινωνιακά...


Όταν είδαμε κάποια δημοσιεύματα επικριτικά για το νέο “λογότυπο” τουριστικής προβολής και το κόστος του, που έμοιαζαν λίγο άκαιρα, λίγο πριν γίνει η παρουσίαση του νέου επικοινωνιακού σχεδίου από τον ΕΟΤ τη Δευτέρα, απορήσαμε και υποπτευτήκαμε ότι...

... “κάτι” είχε παίξει που δεν το είχαμε εντοπίσει.
Τελικά μας διαφώτισε το fimotro και από εκεί καταλάβαμε και ερμηνεύσαμε τα δημοσιεύματα και τις άλλες αναρτήσεις.
Για τη συγκεκριμένη σύσκεψη δεν είχαμε ασχοληθεί ιδιαίτερα και δεν ξέρουμε αν όσα αναφέρει η εφημερίδα είναι ακριβώς έτσι.
Αυτά που ξέρουμε είναι δύο. Το ένα είναι ότι επίσημα και στα χαρτιά, η εταιρεία του κ. Τζιώτη, η Cleverbank έχει αναλάβει μόνον την κατάρτιση επικοινωνικού σχεδίου για τις αγορές της Μ. Βρετανίας και της Γερμανίας, ύστερα από έναν ελαφρώς “περιπετειώδη” διαγωνισμό που είχαμε παρακολουθήσει στενά, εδώ και εδώ. Ο ίδιος ο κ. Τζιώτης, βεβαίως, κυκλοφορούσε στον Οργανισμό πολύ πριν τον διαγωνισμό και είναι πασιφανές, από το ύφος και το στυλ των παρουσιάσεων που έγιναν με όλα εκείνα τα re- και το “The Thing” κ.λπ. ότι είχε ευρύτερο “ρόλο” στο επιτελείο Καραχάλιου.
Το ότι ίδια αυτά στοιχεία ήταν εμφανή και στην παρουσίαση της Δευτέρας, καταμαρτυρεί ότι εξακολουθεί να έχει έναν "ευρύτερο ρόλο".
Το άλλο που ξέρουμε, είναι ότι προέκυψε κάποια “ενόχληση” στο σύστημα του υπουργείου Εξωτερικών από αυτήν την παρέμβαση. Κάτι που ίσως να εξηγεί και τα δημοσιεύματα.
Θυμίζουμε ότι σε εκείνη τη διυπουργική σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου, υπό τον πρωθυπουργό στις 16 Ιανουαρίου, ο Δ. Αβραμόπουλος παρουσίασε ένα γενικότερο σχέδιο για το rebranding της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό, με κεντρικό μήνυμα (τότε τουλάχιστον) όπως αποκαλύψαμε την επομένη, “Greece, it’s for life”.   
Αν τα δει συνολικά όλα αυτά κάποιος αντικειμενικός παρατηρητής, με γνώση και κατανόηση της ελληνικής πραγματικότητας, σε ένα συμπέρασμα οδηγείται: ότι υπάρχει μία υποβόσκουσα “τριβή” μεταξύ των επικοινωνιακών σχεδίων, ως προς το ποιο “οφείλει” να προσαρμοστεί σε ποιο. Ή κάπως έτσι.
Με την ειδοποιό διαφορά, ότι το τουριστικό ήδη "τρέχει".
Για να δούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου