Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

GREECE, χωρίς... "φιοριτούρες" και "all time classic", με... "οδηγίες χρήσης"


Η Ελλάδα δεν χρειάζεται φιοριτούρες. Η Ελλάδα είναι λευκή και γαλάζια”. Κρατάμε αυτήν την “ατάκα” ως αρχή στην αναφορά μας στη χθεσινή παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων του ΕΟΤ για τη νέα περίοδο, που εικαστικά, εννοιολογικά και πρακτικά “οργανώνεται” κάτω από το brand “GREECE”, το motto “All Time Classic” και υποστηρικτικό μήνυμα - brand promise - το “Welcome Home”. Από εκεί και πέρα, ανασύρουμε από τους αρχαίους ημών προγόνους το...

...”πενία τέχνας κατεργάζεται” και το παραφράζουμε ως “πενία επικοινωνιακάς φιλοσοφίας κατεργάζεται”, καθώς είναι σαφές ότι η Ελλάδα εκτός από λευκή και γαλάζια είναι πλέον και άπορη ως προς τα κονδύλια και τους προυπολογισμούς για την προώθηση και προβολή του ελληνικού τουρισμού και προσπαθεί να προσαρμοστεί αναλόγως.
Αν υπάρχει ένα μήνυμα που βγαίνει περισσότερο από την παρουσίαση του προγράμματος από τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ Πάνο Λειβαδά, αυτό είναι “νοικοκυρεμένα”. Οι ενέργειες που σχεδιάζει ο ΕΟΤ επιστρέφουν και ξεκινούν από τα βασικά και στοιχειώδη, δηλαδή καλύτερος προγραμματισμός, έμφαση στις νέες τεχνολογίες και στα νέα μέσα, οριζόντιες επιλογές για καλύτερο συντονισμό και εξοικονόμηση πόρων ή καλύτερη αξιοποίηση των πενιχρών υφιστάμενων.
Προς αυτή την κατεύθυνση και στην προσπάθεια μορφοποίησης των μηνυμάτων και δράσεων εξωστρέφειας, συντάχθηκε ένα Εγχειρίδιο Διαχείρισης (brand manual) το οποίο ουσιαστικά αποτελεί έναν “οδηγό χρήσης” για την αξιοποίηση και ενσωμάτωση όλων των βασικών παραμέτρων του brand και των παραμέτρων του.
Καταβάλλεται πρόσπάθεια το νέο εικαστικό να αναπτυχθεί πλήρως από την έκθεση του Βερολίνου, την ερχόμενη εβδομάδα μέχρι και το υπόλοιπο της περιόδου. Και είναι αρκετοί εκείνοι που δουλεύουν νυχθημερόν για αυτό, όπως πάντα, κάποιοι δούλευαν νυχθημερόν σε αυτόν τον Οργανισμό για να βγάλουν ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα, με αυτά τα εφόδια και εργαλεία που τους δίνουν και με όσα διαθέτουν.
Από όσα ακούστηκαν χθες κρατάμε:
  • Πάμε προς μία νέα προσπάθεια δημιουργίας ενιαίου αρχιτεκτονικού ύφους για τα περίπτερα του ΕΟΤ στις εκθέσεις και στις διοργανώσεις που θα συμμετέχει. Οι “κύβοι” έκλεισαν τον κύκλο τους και τώρα θα αναζητηθεί κάτι νέο που θα διαρκέσει άλλη μία τριετία.
  • Ως προς τις εκθέσεις, τις επόμενες μέρες θα εγκριθεί το πρόγραμμα του δεύτερου εξαμήνου και θα επιχειρηθεί και το αυτονόητο, για πρώτη φορά, μέχρι τον Ιούνιο να έχει ολοκληρωθεί ο προγραμματισμός για τις εκθέσεις του 2014.
  • Οι δράσεις για το 2013 περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, παρακολούθηση των αγορών και αποτύπωση των τάσεων και  ανανέωση του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού των περιπτέρων, αναβάθμιση της Διαδικτυακής πύλης του ΕΟΤ με προκήρυξη έργου και χρηματοδότηση ΕΣΠΑ, καθώς και κοινά προγράμματα προώθησης και προβολής.
  • “Ανακαλύπτονται” και θα αξιοποιηθούν μέσα και εφαρμογές ICT, για αποτελεσματικότερη προσέγγιση B2B της αγοράς και διείσδυσης στους επαγγελματίες διεθνώς.

Αυτά και υπό το γενικότερο πλαίσιο εξορθολογισμού δαπανών που εφαρμόζει η Διοίκηση του Οργανισμού αλλά και τη φοβερή αναστάτωση που έχουν προκαλέσει οι προθέσεις για ριζικές τομές και ανακατανομές αρμοδιοτήτων και υπηρεσιών μεταξύ ΕΟΤ και ΥΠΟΤ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου