Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Ένωση Ξενοδόχων Χανίων: Νέο μοντέλο εξωστρέφειας και στοχευμένες κινήσεις στις αγορές ενδιαφέροντος

Με ένα πλήρως αναδιοργανωμένο μοντέλο εξωστρέφειας και καινοτόμες προσεγγίσεις επιχειρεί να ενισχύσει τη θέση του προορισμού της στις αγορές ενδιαφέροντος η Ένωση Ξενοδόχων Χανίων το 2013. Τα Χανιά, το 2012, κατάφεραν και είχαν μία αύξηση...
 
...στις αφίξεις της τάξης του 9,3% σε σύγκριση με το 2011, από τις μεγαλύτερες σε πανελλαδικό επίπεδο, φθάνοντας συνολικά τις 717,595 αφίξεις αεροπορικώς. 
Το 62,2% των αφίξεων αυτών ήταν από τις Σκανδιναβικές αγορές, καθώς τα Χανιά παραμένουν μακράν ο δημοφιλέστερος προορισμός για τους Σκανδιναβούς στην Ελλάδα και ένας από τους κορυφαίους προορισμούς τους διεθνώς.
Αυτός είναι ένας από τους λόγους που η Ένωση, ετοίμαζε την παρουσία της σε αυτές τις αγορές εδώ και οκτώ μήνες σε συνεργασία με την εταιρεία North Events και την Περιφέρεια Χανίων.
Πηγή: Ενωση Ξενοδόχων Χανίων
Στόχος, όπως μας λένε στελέχη της Ένωσης Ξενοδόχων, να διασφαλίσουν χαμηλά κόστη μέσω των συνεργιών αλλά και να προγραμματίσουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα συναντήσεων με Tour Operators, δημοσιογράφους και στελέχη πωλήσεων.
Οι κινήσεις που γίνονται στις Σκανδιναβικές αγορές, πλαισιώνονται  και υποστηρίζονται με έντονη δραστηριότητα στα social media αλλά και επιμέρους δράσεις όπως διαγωνισμοί και κληρώσεις. Με αυτές τις ενέργειες η Ένωση Ξενοδόχων «κτίζει» μία σημαντική βάση δεδομένων την οποία αξιοποιεί για μεγαλύτερη διείσδυση στην πελατειακή της βάση.
Είναι η δεύτερη χρονιά που το κάνουμε αυτό και θα το συνεχίσουμε έτσι ώστε να υπάρχει σταθερότητα στην παρουσία του Νομού Χανίων στη μεγάλη Σκανδιναβική αγορά” μας επισημαίνουν.
Πηγή: Ένωση Ξενοδόχων Χανίων
Για το 2013, οι Ξενοδόχοι των Χανίων εμφανίζονται συγκρατημένα αισιόδοξοι αν και όπως επισημαίνουν, “είναι ακόμα πολύ νωρίς για να κρίνουμε και το κλίμα μπορεί να αλλάξει ριζικά μέχρι τον Απρίλιο όπως έγινε και πέρυσι και βλέπουμε μία ικανοποιητική αύξηση από αγορές όπως η Μ. Βρετανία, η Πολωνία και η Γερμανία που είναι σημαντικό για να επιτύχουμε διασπορά κινδύνου”.
Από τις Σκανδιναβικές χώρες υπάρχουν ομοίως συντηρητικά θετικά μηνύματα, αν και το πρόβλημα είναι ότι το Ευρώ έχει αναμιτηθεί πολύ σε σχέση με την Σουηδική και τη Νορβηγική Κορώνα.
Οι πρώτες παρουσίες των Χανίων στις εκθέσεις του Όσλο και του Ελσίνκι κρίνονται πολύ θετικές και αποτελεσματικές ενώ για πρώτη φορά, φέτος, διοργάνωσαν σε συνεργασία με την North Events ένα πρωτοποριακό τριήμερο roadshow στο φημισμένο mall της Στοκχόλμης Gallerian, το οποίο επισκέπτονται δεκάδες χιλιάδες Σουηδοί καθημερινά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου