Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Goldair Handling: "Πακέτο" κινήτρων προς αεροπορικές και επιβάτες τους


Δεν θυμόμαστε τα τελευταία χρόνια ανάλογη κίνηση από άλλη εταιρεία, αλλά πάλι, η Goldair αποδεδειγμένα δεν είναι «άλλη μία» εταιρεία. Και προχωρεί σε μία καινοτόμο και ευρηματική κίνηση, με ένα πακέτο εκπτώσεων και κινήτρων προς τις αεροπορικές εταιρείες για τα 25 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια που δραστηριοποιείται...

...στο τομέα της επίγειας εξυπηρέτησης ( ground handling)
Τα κίνητρα της Goldair Handling αποσκοπούν στο να κάνουν τους 25 προορισμούς αυτούς,πιο ελκυστικούς για τις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες μεταφέρουν τον κύριο όγκο τουριστών προς την χώρα μας.
Γνωστοποιήθηκαν μάλιστα στους τοπικούς τουριστικούς φορείς καθώς και στους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης των συγκεκριμένων περιοχών, προκειμένου να χρησιμοποιούνται στις επαφές τους και στις συναντήσεις τους με αεροπορικές εταιρείες και tour operators.
Τα κίνητρα αυτά είναι:
1)Έκπτωση 20% στη βασική τιμή εξυπηρέτησης (basic handling charge) που θα συμφωνηθεί με την εκάστοτε αεροπορική εταιρεία.
Έκπτωση 25% στις τιμές "επιπλέον υπηρεσιών" (additional-extra services) τιμοκαταλόγου της Goldair Handling
Η προσφορά ισχύει:
- για αεροπορικές εταιρείες που ήδη δραστηριοποιούνται στους εν λόγω Αερολιμένες , και θα αυξήσουν τις πτήσεις κατά 25% τουλάχιστον, στη διάρκεια ενός ημερολογιακού έτους.
- για αεροπορικές εταιρείες που ήδη δραστηριοποιούνται στους εν λόγω Αερολιμένες,και θα επιχειρήσουν από νέο προορισμό (η προσφορά ισχύει για τις πτήσεις του νέου προορισμού).
- για αεροπορικές εταιρείες που θα επιχειρήσουν στον προορισμό για πρώτη φορά. Η ισχύς της έκπτωσης αυτής προϋποθέτει την διατήρηση των πτήσεων για τουλάχιστον 3 τουριστικές περιόδους.
- για αεροπορικές εταιρείες που θα επιχειρήσουν νέες πτήσεις εκτός τουριστικής περιόδου αιχμής ( Οκτώβριος – Μάιος)
2) Προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση αναχώρησης, απο ξεχωριστό γκισέ εξυπηρέτησης (check-in counter), προτεραιότητα επιβίβασης και μεταφορά με ξεχωριστό λεωφορείο πίστας (χωρίς χρέωση), σε
- άτομα μεγάλης ηλικίας
- οικογένειες με παιδιά ( 2 παιδιά τουλάχιστον, ετών 4-10)
- άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ)
3) Δωρεάν πρόσβαση στις αίθουσες διακεκριμένης θέσης (business class lounges) της Goldair Handling, σε οικογένειες με 2 τουλάχιστον παιδιά (προσωρινά διατίθενται στους Αερολιμένες Αθηνών και Ηρακλείου)
4) Παροχή του προσωπικού εδάφους της Goldair Handling, για καλοσώρισμα και
- προώθηση τοπικών προϊόντων στις αίθουσες αφίξεων των Αερολιμένων
- προώθηση ενημερωτικού υλικού σε συνεργασία με τοπικούς φορείς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου