Η νέα και τρόπον τινά, πιο... οριστική «πόρτα» που έριξε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην τρίτη προσπάθεια της Ryanair να
εξαγοράσει την Aer Lingus Group, είχε προδιαγραφεί τις τελευταίες μέρες και
ήταν αναμενόμενη. Σύμφωνα με την Κομισιόν, η συγχώνευση θα δημιουργούσε
μονοπώλιο...
...σε δωδεκάδες δρομολόγια εντός και εκτός
Ιρλανδίας όπου οι δύο εταιρείες ανταγωνίζονται απευθείας.
Είναι ευνόητο πως όλη αυτήν τη διαδικασία ότι την
παρακολουθούσαν εκ του σύνεγγυς πολλοί και εντός Ελλάδας, με αφορμή κυρίως τη
διαδικασία έγκριση της συμφωνίας της Aegean με την Olympic και η εξέλιξη, είναι επίσης ευνόητο, ότι προκάλεσε
ποικίλες συζητήσεις και ερωτήματα.
Αυτό διότι είναι αρκετές οι πλευρές που θεωρούν ότι
υπάρχουν κάποιοι παραλληλισμοί και προσπαθούν να διερευνήσουν αν το σκεπτικό της
Ε.Ε. στην περίπτωση των Ryanair- Aer Lingus θα μπορούσε να
έχει «πεδία εφαρμογής» και στην περίπτωση των ελληνικών εταιρειών.
Πριν προλάβουν να τεθούν τα ερωτήματα, όμως, βγήκαν
οι πρώτες απαντήσεις.
Πολύ ενδιαφέρον το ρεπορτάζ του Δ. Δεβελέγκου, στο capital.gr και η άμεση και εκτενής ανταπόκριση των δύο
εταιρειών στις εξελίξεις καταμαρτυρεί ότι έχουν ήδη μελετήσει και παρακολουθήσει
την υπόθεση σε μεγάλη έκταση και βάθος.
Και θεωρούν ότι δεν υπάρχουν κοινά σημεία, ούτε ουσιαστικές ομοιότητες.
Πολλά τα «επιχειρήματα», λοιπόν και απομένει να
δούμε αν η διάσταση που αναδεικνύουν θα γίνει αποδεκτή και από την Επιτροπή
Ανταγωνισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου