«Όταν δια στόματος του Πρωθυπουργού της χώρας, εξαγγέλλεται η άρση του cabotage έως τα τέλη Μαΐου, το αρμόδιο υπουργείο Οικονομίας, υλοποιεί την πρωθυπουργική απόφαση με νομοθετικούς όρους της… δεκαετίας του ’70»! «Την ίδια στιγμή…
το αρμόδιο Υπουργείο Πολιτισμού – Τουρισμού παρακολουθεί χωρίς να επεμβαίνει».
Αυτά τα χαρακτηριστικά αναφέρει, μεταξύ άλλων, η ανακοίνωση του ΞΕΕ και επισημαίνει ότι το προς κατάθεση σχέδιο νόμου, θέτει προϋποθέσεις και όρους που καμία εταιρεία κρουαζιέρας δεν μπορεί να αποδεχθεί.
Δύο εκ των σημαντικότερων επισημάνσεων:
- Η τριετής δέσμευση των εταιρειών είναι έξω από τη λογική της ίδιας της δραστηριότητάς τους, αλλά και έξω από κάθε λογική λειτουργίας μίας σύγχρονης και ταχύτατα μεταβαλλόμενης παγκόσμιας αγοράς.
- Η θεσμοθέτηση της υποχρεωτικής παραμονής των επισκεπτών-επιβατών κρουαζιέρας στη χώρα μας για τουλάχιστον 72 ώρες, θυμίζει ρυθμίσεις άλλων εποχών και λογικές αναχρονιστικές.
«Ο κλάδος της κρουαζιέρας ήταν ο μόνο κλάδος του τουρισμού, που το 2009 παρουσίασε βελτίωση των επιδόσεών του. Αυτό είναι αποτέλεσμα της ευελιξίας που έχουν εξ ορισμού αυτές οι εταιρείες, αφού έχουν τη δυνατότητα σε περίπτωση αντιμετώπισης προβλημάτων σε κάποιους προορισμούς να αναπρογραμματίζουν τα δρομολόγιά τους, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές, όπως δυστυχώς κατ’ επανάληψη έχει συμβεί φέτος στο λιμάνι του Πειραιά» τονίζει το ΞΕΕ.Και ο αγώνας συνεχίζεται...
Share |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου