«Εύλογα ερωτηματικά γεννά η μαζική αποστολή δελτίου τύπου Αμερικανικής εταιρίας εκ μέρους του ΕΟΤ, με τίτλο «Οργανώστε την Προσωπική σας Οδύσσεια το Καλοκαίρι του 2010»...
Πέρα από τους αμφιλεγόμενους συνειρμούς που δημιουργούνται με το «επικοινωνιακό εύρημα» της Οδύσσειας, θα πρέπει ο Υπουργός Τουρισμού να απαντήσει ποια είναι η εταιρεία – αποστολέας του δελτίου τύπου εκ μέρους του ΕΟΤ, βάση ποιού σχεδιασμού αποστέλλεται το δελτίο τύπου και κυρίως να μας πει τι προτίθεται να κάνει ώστε επιτέλους η Ελλάδα να αντιμετωπίσει με σοβαρότητα, επαγγελματικό τρόπο και ολοκληρωμένη στρατηγική τον ορυμαγδό αρνητικών δημοσιευμάτων στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης του εξωτερικού.
Ας ελπίσουμε ότι ο συντάκτης του δελτίου τύπου δεν εμπνεύστηκε από το πρόσφατο διάγγελμα του Πρωθυπουργού που ανέφερε ότι ξεκινά «μία νέα Οδύσσεια για τον ελληνισμό».
Τάδε έφη η Τομεάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης της ΝΔ, Βουλευτής Ρεθύμνου και πασιφανώς -καθώς μόνον εμείς έχουμε γράψει για το θέμα αυτό- τακτική αναγνώστριά μας, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου