Απογοητευμένοι από τις κρατήσεις για
το Παγκόσμιο Κύπελλο
Ποδοσφαίρου, εμφανίζονται οι παράγοντες της τουριστικής
αγοράς στη Νότιο Αφρική,
οι οποίοι πλέον εναποθέτουν
τις ελπίδες τους
στα διαφημιστικά
οφέλη από την τηλεοπτική προβολή.
το Παγκόσμιο Κύπελλο
Ποδοσφαίρου, εμφανίζονται οι παράγοντες της τουριστικής
αγοράς στη Νότιο Αφρική,
οι οποίοι πλέον εναποθέτουν
τις ελπίδες τους
στα διαφημιστικά
οφέλη από την τηλεοπτική προβολή.
Αν και τα νούμερα όσο πλησιάζουμε στην τελική ευθεία μειώνονται, καθώς η αγορά ανέμενε αρχικώς 450.000 επισκέπτες και αυτή τη στιγμή υπολογίζει ότι ο αριθμός θα είναι γύρω στους 250.000, εντούτοις σημαντική θεωρείται η διαφήμιση της χώρας μέσω της τηλεόρασης αφού εκτιμάται ότι, συνολικά σχεδόν 26 δισ. τηλεθεατές (αθροιστικά) θα παρακολουθήσουν τους ποδοσφαιρικούς αγώνες.
Υπενθυμίζεται ότι ο 2007, η εταιρία συμβούλων Grant Thornton προέβλεπε ότι το Παγκόσμιο Κύπελλο θα απέφερε στην οικονομία της χώρας 21,3 δισ. ραντ και θα δημιουργούσε 159.000 νέες θέσεις εργασίας.
Μερικούς μήνες πριν η Morgan Stanley εκτιμούσε ότι περίπου 350.000 επισκέπτες θα δαπανούσαν 15 δισ. ραντ. Σήμερα τα νούμερα αυτά φαίνονται απλησίαστα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών η υποχώρηση της ζήτησης οφείλεται στο συνδυασμό της διεθνούς οικονομικής κρίσης, στα ακριβά αεροπορικά εισιτήρια και στις υψηλές τιμές διαμονής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου