Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Της Στιγμής ("Prive" ενημέρωση δημοσιογράφων από ΔΝΤ;)


Αγαπητό μου Lobby,
για σένα και για όσους αναρωτιέστε πως, ξαφνικά, από χθες το βράδυ, άρχισαν να εκφράζονται είτε επιφυλάξεις, είτε διαβεβαιώσεις από γνωστούς 
δημοσιογράφους και
σχολιαστές για...


...το τι τέθηκε ως αίτημα από το ΔΝΤ και τι όχι (π.χ. 13ος και 14ος μισθός), απλά σας πληροφορήσω ότι χθες το μεσημέρι, οι εκπρόσωποι του ΔΝΤ συναντήθηκαν με επιλεγμένους (άγνωστο από ποιόν και πως) Έλληνες δημοσιογράφους στα ενδότερα κεντρικότατου ξενοδοχείου του κέντρου.
Επομένως, ειδική ενημέρωση και πληροφορίες από την άλλη πλευρά υπάρχουν, έστω και αν δόθηκαν σε "λίγους" και "εκλεκτούς". Και προφανώς είναι βέβαιον ότι θα υπάρξουν και άλλες "αποκαλύψεις" αυτές τις μέρες και αν όχι αποκαλύψεις σίγουρα περισσότερες πληροφορίες για τις θέσεις και απόψεις της "τρόικας", εκτός φυσικά αν πέσει άλλη "γραμμή", άνωθεν στα σεβαστά μας media...
Με αγάπη 
angel

1 σχόλιο:

  1. Διέξοδος από την κρίση στον τουρισμό μόνο με συλλογικότητα, στρατηγική και πρόγραμμα !
    Ο ελληνικός τουρισμός είναι σε κρίση εδώ και 5ετία.Οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις δεν έχουν αξιοποιήσει σωστά τις νέες τεχνολογίες και δεν έχουν παγκοσμιοποιήσει τις υπηρεσίες τους.
    Πότσνταμ, 3 Μαΐου 2010 – Η κρίση που περνάει ο ελληνικός τουρισμός ναι μεν έγινε αισθητή λόγω της γενικότερης δημοσιονομικής και παγκόσμιας οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα, αλλά δημιουργήθηκε και εξελίγχθηκε από την απραξία Κράτους και Επιχειρήσεων τα τελευταία 6 χρόνια μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Τώρα όλοι αναρωτιούνται και απορρούν γιατί μειώνεται η σαιζόν, γιατί είναι άδεια τα ξενοδοχεία, γιατί δεν συμβαίνει το ένα ή το άλλο. Το πρόβλημα της τουριστικής κρίσης πρέπει και μπορεί να αντιμετωπιστεί συλλογικά και μόνο με ένα ξεκάθαρο στρατηγικό πρόγραμμα το οποίο θα πρέπει να περιλαμβάνει και την διαχείρηση της κρίσης. Οι παρακάτω λόγοι διογκώνουν και επιταχύνουν το πρόβλημα και μέγεθος της κρίσης στον τουρισμό (κάντε κλικ http://www.stefanis-consulting.de/gr/press-release/smc03052010/tourism-crisis.htm )

    ΑπάντησηΔιαγραφή