«Εμείς οι τουριστικοί επιχειρηματίες, που η πτώση αυτή του τουρισμού και των εσόδων μας πλήττει άμεσα και δεν γνωρίζουμε πόσο θα αντέξουμε ακόμα και αν θα είμαστε παρόντες όταν ο ελληνικός τουρισμός επανέλθει, εάν επανέλθει»…
…κάνουμε μέσω των γνωριμιών μας στο εξωτερικό ό, τι είναι δυνατόν, όμως αυτό δεν αρκεί.
Διότι το πρόβλημα δεν είναι θέμα μίας μόνο κυβέρνησης, είναι θέμα όλων των κυβερνήσεων των τελευταίων 30 χρόνων».
Ολίγον από κριτική, ολίγον από πικρία, αλλά σίγουρα και μεγάλες δόσεις αλήθειας και αφοπλιστικές διαπιστώσεις από τον πρόεδρο της ΓΕΠΟΕΤ Μάριο Τριβυζά, πριν από λίγο.
Ξεχωρίσαμε και άλλο ένα απόσπασμα, για τώρα, σχετικά με τη διαφήμιση:
«Σε επίπεδο προβολής και διαφήμισης οι ανταγωνιστές μας έχουν «ισοπεδώσει», καθώς διαθέτουν σημαντικά ποσά για την προβολή των χωρών τους. Ποσά που εμείς δεν μπορούμε καν να πλησιάσουμε. Και αντί την κρίση να την αντιμετωπίσουμε με τον σωστό τρόπο, δηλαδή με προβολή, με διαφήμιση, με σωστή φορολόγηση όπως οι ανταγωνιστές μας, κάνουμε ακριβώς το αντίθετο. Η πολιτεία επιβάλλει αυξήσεις στα εργαλεία του τουρισμού, ενώ η προβολή και η διαφήμιση είναι υποτυπώδεις και είμαστε εμείς που φταίμε για αυτό και όχι οι δήθεν «κακοί» ξένοι που μας δυσφημίζουν».
Ολόκληρη η τοποθέτηση, εδώ .
Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου