Αναρωτιόμασταν προχθές ποιον περυσινό “προυπολογισμό” διαφήμισης εννοούσε ο Π. Γερουλάνος δεσμευόμενος στο ΞΕΕ, ότι θα διατεθεί και φέτος για την προβολή του ελληνικού τουρισμού. Απάντηση, ακριβώς, δεν λάβαμε αλλά...
...όπως μας πληροφορούν πλαγίως και εμμέσως, αυτή τη στιγμή η πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟΤ “προσπαθεί” να εξασφαλίσει περίπου 12,5 εκατ. ευρώ, τα οποία και σκοπεύει να δαπανηθούν όλα για “προώθηση” - όπως αρέσκονται να αποκαλούν τελευταίως τη διαφήμιση - του τουρισμού.
Εννοούσε, επομένως, το σενάριο με τα λιγότερα κονδύλια, ή αυτό των χαμηλών προσδοκιών, όπως προτιμάμε εμείς να το σχολιάζουμε. Και το πρώτο σχόλιο που ακούσαμε από τουριστικό παράγοντα όταν το θέσαμε υπόψην του ήταν, αυθορμήτως, "σιγά μην πάθουν και τίποτα από την πολλή προσπάθεια"...
Οσο για τα υπόλοιπα των οφειλών του ΕΟΤ που φθάνουν τα περίπου 40 εκατ. και τα οποία όπως συνεχώς επισημαίνουμε αφορούν τα περισσότερα σε ελληνικά ΜΜΕ, η ακριβής φράση που μας μεταφέρθηκε ήταν:
“Κλάφ’τα Χαράλαμπε”!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου