Δεν έπρεπε να είναι δημοσιογράφοι χθες οι προσκεκλημένοι στην παρουσίαση του Ισπανικού Οργανισμού Τουρισμού, στην Αθήνα αλλά οι πολιτικοί προιστάμενοι και αρμόδιοι του τομέα Τουρισμού! Μήπως και κατανοήσουν τι...
...θα πεί κρατικό τουριστικό marketing, προώθηση προορισμού, συγκροτημένη πολιτική προώθησης και προβολής, ακόμα και σε μία αγορά που αντιστοιχεί στο... 0,1% του συνόλου της αγοράς τους!!!
Ναι, τόσο είναι το μερίδιο αγοράς των ελλήνων επισκεπτών στην Ισπανία, καθώς τα επόμενα χρόνια ο αριθμός των Ελλήνων που θα επισκέπτεται, ετησίως ,την Ισπανία θα φθάσει τις 200.000 από 148.532 που ήταν, πέρυσι, ξοδεύοντας 158 εκατ. ευρώ.
Η 17μελής αντιπροσωπεία της Turerspana, αποτελούμενη από εκπροσώπους δημόσιων οργανισμών, tour operators, τουριστικών επιχειρήσεων κ.α. επισκέπτεται την Ελλάδα για δύο μέρες σε ένα πολύ καλά οργανωμένο sales call και θα συναντηθεί και με τουριστικούς πράκτορες.
Τι προωθούν περισσότερο οι Ισπανοί;
Πέραν του μοντέλου Ηλιος-Θάλασσα, προβάλλουν όλες τις μορφές τουρισμού όπως τον τουρισμό πόλεων με επίκεντρο την Μαδρίτη, τη Βαρκελώνη, το Μπιλμπάο κ.α., τον πολιτιστικό τουρισμό με την προώθηση των 46 τοποθεσιών που έχουν ανακηρυχθεί Μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς από την Unesco, τον αθλητικό τουρισμό με σημείο αναφοράς τα γκόλφ (καθώς διαθέτει 313 γήπεδα),τα water sports, τα ποδήλατα βουνού, την ιππασία και τον γαστρονομικό τουρισμό.
Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου