Είναι σαφές ότι στη Θεσσαλονίκη καταβάλλεται, εκ νέου, μία πιο οργανωμένη προσπάθεια τουριστικής και όχι μόνον, ανάπτυξης της πόλης. Αρχής γενομένης από την αναζήτηση και διαμόρφωση της νέας ταυτότητάς της, αυτό που λέμε branding, για το οποίο...
...εκπονείται ειδική μελέτη αλλά και σε συνδυασμό και με άλλες εξελίξεις, όπως το ενδιαφέρον της Ryanair και της wizz air, των δύο αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους, να την αξιοποιήσουν ως βάση, θέμα που είχε φέρει στη δημοσιότητα το tourism lobby από τον περασμένο Μάιο .
Ενα πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ για τις τελευταίες εξελίξεις ως προς την προσπαθεια επανατοποθέτησης της συμπρωτεύουσας, στο “Βήμα”, εδώ.
Αυτό που όλοι εύχονται τώρα, είναι να περάσει η... "μπόρα” της ΔΕΘ με όσο το δυνατόν λιγότερες “απώλειες” σε επίπεδο κλίματος, επεισοδίων και γενικά, της εικόνας προς τα έξω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου