Διαφημιστική εκστρατεία στο επίσημο, οn-board, περιοδικό της Norwegian Airlines, που θα διαρκέσει έως και τον Σεπτέμβριο του 2012, ξεκίνησε το Ελληνικό Κέντρο Τουρισμού και Εμπορίου (ΕΚΤΕ), που λειτουργεί στο Όσλο της Νορβηγίας...
...από τον περασμένο Ιούνιο.
Στόχος της καμπάνιας που ξεκίνησε τον Αύγουστο, είναι η ενημέρωση και η γνωστοποίηση της λειτουργίας του Ελληνικού Κέντρου στο Όσλο, μέσω του οποίου προβάλλονται ελληνικοί τουριστικοί προορισμοί και επιχειρήσεις, όπως και για το κατάστημα Delicatessen Kalimera Hellas που λειτουργεί στους ίδιους χώρους.
Η Norwegian Airlines είναι ένα στρατηγικό μέσο διαφήμισης και επικοινωνίας, καθότι αποτελεί τον μεγαλύτερο low-cost αερομεταφορέα στην Σκανδιναβία.
Στο τρέχον τεύχος Αυγούστου - Σεπτεμβρίου το ΕΚΤΕ παρέχει εκπτωτικό κουπόνι -15% για αγορές από το delicatessen Kalimera Hellas καθώς και ενημέρωση σε θεματικούς ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς για την φθινοπωρινή σαιζόν 2011.
Αναλυτικά, οι εκδόσεις στις οποίες θα τρέξει η καμπάνια με την Norwegian Airlines είναι:
1. Norwegian Airlines Τεύχος 4/2011, Αύγουστος - Σεπτέμβριος
2. Norwegian Airlines Τεύχος 5/2011, Οκτώβριος - Νοέμβριος
3. Norwegian Airlines Τεύχος 6/2011, Δεκέμβριος - Ιανουάριος
4. Norwegian Airlines Τεύχος 1/2012, Ιανουάριος - Φεβρουάριος
5. Norwegian Airlines Τεύχος 2/2012, Μάρτιος - Απρίλιος
6. Norwegian Airlines Τεύχος 3/2012, Μάιος - Ιούνιος
Το περιοδικό της Norwegian Airlines διανέμεται σε 244 συνδέσεις στην Ευρώπη, στην Μέση Ανατολή και στην Βόρεια Αφρική και σε 98 προορισμούς.
Διαθέτει 116 σελίδες με προτεινόμενους τουριστικούς προορισμούς, ταξιδιωτικά νέα, πολιτιστικά, προσφορές κ.α., ανανεώνεται ανά περίπου 2 μήνες και οι εν δυνάμει αναγνώστες ανά τεύχος ξεπερνούν τους 2.500.000 επιβάτες.
Θυμίζουμε ότι το ΕΚΤΕ είναι μία πρωτοβουλία της North Events.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου