Νεότερες πληροφορίες από το αεροπορικό “μέτωπο” της Θεσσαλονίκης. Όπου, όπως έχουμε αποκαλύψει, συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις με την Ryanair και την wizz air για...
...τη χρήση του αεροδρομίου “Μακεδονία”, ως περιφερειακής βάσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η πρόταση της wizz air αφορά μεταξύ άλλων στην εγκατάσταση τριών, σε πρώτη φάση, αεροσκαφών στο “Μακεδονία” και την εξυπηρέτηση συνολικά 17 προορισμών από τη Θεσσαλονίκη, κυρίως σε χώρες των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο της πρότασης της wizz air, είναι η πρόθεσή της να εξυπηρετεί και δύο προορισμούς εσωτερικού, Αθήνα και Ηράκλειο, καθώς και τη Λάρνακα στην Κύπρο. Αυτή η διάσταση, της εισόδου της, δηλαδή, στην εσωτερική αγορά είναι και αυτό που, για ευνόητους λόγους, έχει αρχίσει να προκαλεί κάποιους "τριγμούς" και προβληματισμούς στους γνωστούς μας ελληνικούς αεροπορικούς κύκλους.
Ούτως ή άλλως, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, σε αυτή τη φάση, οι συζητήσεις με την wizz air, έχουν επικεντρωθεί στο κόστος.
Το οποίο κόστος, από την πλευρά των φορέων και των παραγόντων της Θεσσαλονίκης κρίνεται πολύ υψηλό, μολονότι η πρόταση της εταιρίας κάνει λόγο για 1,4 εκατ. επιβάτες ετησίως (εξωτερικού και εσωτερικού).
Το θέμα είναι ότι με την οικονομική δέσμευση για την Ryanair που, σύμφωνα με τις πηγές μας, φθάνει τα 350.000 ευρώ για τον πρώτο χρόνο, έχουν στενέψει μάλλον δραματικά και οι ταμειακές δυνατότητες των εμπλεκόμενων πλευρών...
Ίδωμεν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου