- Κάποια πρώτα γενικά σχέδια, υπό του νέου εγχειρήματος
Η τροπολογία ψηφίστηκε περιπετειωδώς και ο ΣΕΤΕ περιμένει να αρχίσουν να λαμβάνουν “σάρκα και οστά” τα σχέδια και οι εξαγγελίες για τη σύσταση της μικτής εταιρείας marketing. “Marketing Greece” η επωνυμία και σύμφωνα με τον πρόεδρο...
...του ΣΕΤΕ Α. Ανδρεάδη, με τις τελικές εγκρίσεις του καταστατικού και την υπογραφή της σύμβασης, οι συμμετοχές κατανέμονται σε 70% για τον ιδιωτικό τομέα και 30% για το κράτος, ήτοι σε τέσσερα εκατομμύρια ευρώ για την αγορά και δύο εκατ. ευρώ για το δημόσιο (πιθανότατα μέσω ΕΟΤ, αλλά αυτό απομένει προς διευκρίνιση, μετά και τις πρόσφατες εξελίξεις με τα αποθεματικά του Οργανισμού).
Α. Ανδρεάδης |
Βάσει του σχεδιασμού που υπάρχει αυτή τη στιγμή, θα αναπτυχθεί ένα δίκτυο Γραφείων Δημοσίων Σχέσεων σε πέντε αγορές πρώτης σπουδαιότητας- Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, Αμερική και Ρωσία- και σε άλλες πέντε αγορές σε β΄φάση αργότερα, τα οποία θα στελεχωθούν από επαγγελματίες της αγοράς (ή και του ΕΟΤ ακόμα) και θα συνεργάζονται στενά με τις υπηρεσίες του ΕΟΤ και των άλλων ελληνικών αρχών.
Παράλληλα, θα αναπτυχθεί και ένα νέο site - λειτουργικά και τεχνικά θα “συνυπάρξει” με το visit greece - το οποίο θα είναι μεταφρασμένο σε 10 γλώσσες.
Ένας από τους στόχους της Marketing Greece, είναι μέσω άμεσων και έμμεσων δημοσίων σχέσεων και με συστηματική προσέγγιση δημοσιογράφων, opinion makers και άλλων κομβικών παραγόντων κάθε αγοράς, την τρίτη χρονιά λειτουργίας της, να έχει επιτευχθεί μία αξία δημοσιευμάτων και έμμεσης προβολής της Ελλάδας της τάξης των 100 εκατ. ευρώ.
Το διοικητικό συμβούλιο της Εταιρείας θα είναι 9μελές, ο πρόεδρος θα ορίζεται από το Ελληνικό Δημόσιο και ο Διευθύνων Σύμβουλος από τον ιδιωτικό τομέα.
Μάλιστα. Για να δούμε, τι θα δούμε...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου